Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، یک منبع نزدیک به «سید حسن نصر الله»، دبیر کل حزب الله لبنان در نشست درون‌حزبی به شرکت‌کنندگان در این نشست گفت: «راحت بخوابید، امروز پاسخ نمی‌دهیم». 

این منبع به نقل از نصر الله با اشاره به ادامه پرواز پهپادهای اسرائیلی از نوع «ام کا» در آسمان لبنان افزود: «حزب الله به سرنگونی تمام پهپادها ملزم نیست و برای پاسخ به تجاوز اسرائیل به ضاحیه جنوب بیروت عجله نخواهد کرد، این پاسخ در حال حاضر می‌تواند به فلج کردن توان اسرائیل به جاسوسی از طریق پهپادها محدود شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع مذکور در ادامه نقل قول خود افزود: «این جنبش مقاومت است که تعیین می‌کند چه موقع و کجا حمله کند، مقاومت می‌تواند چهار تا پنج پهپاد را سرنگون کند نه بیشتر به طوری که حرکت اطلاعاتی اسرائیل محدود شود، ما اگر سلاح داشته باشیم آن را برای پهپادها هزینه نخواهیم کرد».

نصر الله درباره زمان پاسخ گفت: «هنگام حمله به قنیطره که حریم هوائی تحت حفاظت بود، ما شش شهید دادیم، با این وجود ۱۰ روز صبر کردیم، ما در حال حاضر شتابی برای پاسخ نداریم... اسرائیلی‌ها در حالت آماده باش هستند». 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نصر الله تجاوز اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ روایت جالب شمسایی از روز پاسخ ایران به اسرائیل

وحید شمسایی: دم بچه‌ها گرم که اسرائیلی‌ها را زدند. بعد از این ماجرا تمام پروازها لغو شد و ما اگر دیرتر به تایلند می‌رفتیم حذف می‌شدیم.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • فیلم/ روایت جالب شمسایی از روز پاسخ ایران به اسرائیل
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل