Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عظیمی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ پروژه در راستای محرومیت‌زدایی در هفته دولت در منطقه اورامانات اجرا می‌شود، افزود: تعدادی از این پروژه به صورت مشترک با بهزیستی به اجرا در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بسیج نیوز، آیین اهدا‌ء 160 مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش بهزیستی استان کرمانشاه اهدایی مقام معظم رهبری، با مشارکت قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در چهارمین روز از هفته دولت با حضور آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه،  استاندار، فرمانده قرارگاه نجف اشرف، فرمانده سپاه حضرت نبی‌ اکرم(ص)، مدیرکل بهزیستی، فرمانداران مناطق، روحانیت و جمع کثیری از دیگر مسؤولان استان کرمانشاه در تالار وحدت شهرستان روانسر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده قرارگاه نجف اشرف در این مراسم ضمن تقدیر از مجموعه بهزیستی، اظهار داشت: قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه و بهزیستی امروز آنچه که برای مقدمات یک زندگی مشترک لازم است برای 160 زوج جوان زیر پوشش این نهاد حمایتی، فراهم کرده‌ است.

 

سردار محمدنظر عظیمی با بیان اینکه بیش از 400 پروژه در راستای محرومیت‌زدایی در هفته دولت در منطقه اورامانات اجرا می‌شود، افزود: تعدادی از این پروژه به صورت مشترک با بهزیستی به اجرا در می‌آید.

 

فرمانده قرارگاه نجف اشرف در ادامه گفت: فداکاری و از خود گذشتگی مردم اورامانات سبب شده امروز شاهد درخشش مردمان این منطقه باشیم، این فداکاری و از خودگذشتگی الگوی خوبی برای مقابله با مستکبران می‌تواند باشد.

 

استاندار کرمانشاه نیز در ادامه، ضمن تشکر از اقدام شایسته قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران و بهزیستی استان، اظهار داشت: این خاطره خوبی برای زوج‌های جوان است که آغاز زندگی مشترک‌ خود را با حضور مسؤولان در هفته دولت برگزار کردند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد جشن های دهه کرامت کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد قم ماه محرم مجلس روز جهانی مسجد پروژه های محرومیت زدایی محرومیت زدایی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران کل کشور، سرهنگ محسن مدرسی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان دامغان معرفی و از زحمات سرهنگ سید تقی تقی پور قدردانی شد.

مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه دامغان بعد از ظهر سه شنبه در نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم به خدمات بسیجیان ونیروهای سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت، حفاظت وپاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است

وی افزود: ایستادگی و مقاومت درمقابل قدرتها، حرکت برای نجات مستضعفان عالم، وغلبه خون برشمشیر ۳شعار اساسی راهبردی سپاه پاسداران است.

فرمانده سپاه استان سمنان به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: نقش افرینی جبهه مقاومت و سپاه پاسداران در پاسخ به حملات تروریستی دشمنان در ابعاد جهانی نشان قدرت وعظمت ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

شوقانی با بیان اینکه پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح به حرکات تروریستی تنها بخشی از مقابله با دشمنان است، افزود: خدمات بسیج در زمان بحران به ویژه در محرومیت زدایی اقتصاد مقاومتی و تعلیم و تربیت بر هیچکس پوشیده نیست.

درادامه حجت السلام محسن دیباجی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استان در سخنانی به هفته عقیدتی و هفته معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری به عنوان یک چهره علمی، عرفانی بود که تفکرات دینی ایشان راهگشای کشور بود.

وی افزود: سیر تحولات در منطقه که برگرفته از مکتب امام خمینی (ره) است که از تحولات یمن شروع شده و تا عملیات وعده صادق ادامه داشته است.

سرهنگ محسن مدرسی فرمانده جدید سپاه دامغان نیز در سخنانی کوتاه، تحقق شعار سال و همچنین خدمت رسانی به آحاد جامعه را در زمره اولویت های کاری سپاه شهرستان دانست.

کد خبر 6093333

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود