Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:11:51 GMT

میترا حجار با «امشب اینجا» در تماشاخانه ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۳۸۸۱

میترا حجار با «امشب اینجا» در تماشاخانه ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری مهر، «امشب اینجا» که اثری اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی مژگان خالقی است که با دراماتورژی محمد چرمشیر در مراحل پایانی تولید قرار دارد و قرار است میترا حجار در این نمایش به ایفای نقش بپردازد.

«امشب اینجا» دومین حضور میترا حجار روی صحنه تئاتر در سال ۹۸ محسوب می‌شود. او همچنین سال گذشته در نمایشی به کارگردانی هادی مرزبان در تماشاخانه سنگلج بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مژگان خالقی که کارگردانی «امشب اینجا» را عهده دار است سال گذشته نمایش «تو مشغول مردنت بودی» را در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برد. به تازگی از این نویسنده و کارگردان ۲ نمایشنامه با عنوان‌های «سگ‌ها و استخوان‌های مادرم» درباره جنگ‌های بالکان و «بیوه سفید، بیوه سیاه» درباره مشکلات و محدودیت‌های زنان در افغانستان منتشر شده است.

«امشب اینجا» از ۲۲ شهریور در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

کد خبر 4704648 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: میترا حجار تماشاخانه ایرانشهر تئاتر ایران بازیگر تئاتر تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی سینمای مستند سریال ایرانی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان کارگردان تئاتر نمایشنامه خوانی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شبکه سه سیما سازمان سینمایی تماشاخانه شهرزاد تئاتر شهر کنسرت موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری گفت: در پی اعلام چند مورد تیراندازی به سمت شهروندان ایرانشهری در محلات این شهرستان، بررسی موضوعات به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پژو پارس با سلاح کلاش و کلت کمری به سمت یکی از شهروندان تیراندازی که موجب مجروحیت یک نفر شده و عاملان شرارت از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری عاملان این جرم، با انجام کار دقیق پلیسی هشت نفر از متهمان شناسایی و طی سه عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح‌های به کار رفته در این تیراندازی‌ها همچنان در دستور کار پلیس است، افزود: متهمان به بزه انتسابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود