Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، برنامه «به وقت امشب» به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و اجرای محسن آزادی یکی از برنامه‌های شبکه دو سیما بوده که در روزهای گذشته اتفاقات تازه‌ای را روی آنتن تلویزیون برده است.

این برنامه ترکیبی که در روزهای گذشته در خانه تاریخی داروغه مشهد روی آنتن رفته، در بخش‌هایی توانسته خط قرمزهای تلویزیون را جابه جا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آیتم‌های تازه این برنامه، بخشی تحت عنوان جرات و حقیقت بوده که مهمان با خواست خود می‌پذیرد که به یکی از موارد بیان شده در برنامه عمل کند.

به این ترتیب در برنامه‌های مختلف اتفاقات تازه‌ای همچون رفتن مجری و مهمان برنامه درون حوض آب و یا انجام کارهایی همچون خواندن در هنگام دوچرخه‌سواری ایجاد شده که از جمله اتفاقات تازه تلویزیون در 5 شبکه اصلی به شمار می‌آید.

«به وقت امشب» با رویکرد اهمیت به لحظه‌های زندگی و این شعار که اینجا به وقت امشب زندگی نمی‌ایستد، به گفتگو با چهره‌های فرهنگی هنری پرداخته و مهمانان، مهمترین ثانیه‌هایی که در زندگی خود تجربه کرده‌اند را در آن به اشتراک مخاطبان می‌گذارند.

نیما رئیسی، ارشا اقدسی، فریدون آسرایی و فاطمه گودرزی از جمله چهره‌های فرهنگی هنری هستند که در روزهای گذشته مهمان این برنامه بودند.

البته با تمام این توضیحات «به وقت امشب» برنامه‌ای بوده که در آن مناسبت‌ها از اهمیت خاصی برخوردارند و بر اساس آنها رویکرد برنامه شکل می‌گیرد.

«به وقت امشب» که از عید قربان روی آنتن شبکه دو سیما رفته، ساعت ۲۳:۳۰ امشب برای آخرین بار از شهر مشهد روی آنتن می‌رود و سپس گروه برنامه‌ساز به لوکیشن اصلی برنامه در تهران می‌آیند.

این برنامه قرار است تا پایان امسال بنا به مناسبت‌های مختلف روی آنتن شبکه دو سیما رود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تلویزیون دوچرخه سواری فرهنگی هنری مشهد تازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رضا یزدی‌زاده (اقتصاددان) در جدیدترین قسمت برنامه «مدار بسته» حضور دارد و حسین رفیعی در استودیوی برنامه درخصوص موضوع «پولشویی» گفت‌وگویی جذاب خواهد داشت.

همچنین دوربین مخفی سطح شهر در این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شوند تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که جدیدترین قسمت آن با حضور محمد رضا یزدی‌زاده، یکشنبه ۹ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین