Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@19:58:16 GMT

راه‌اندازی مراکز علمی و پژوهشی؛ رویکرد جدید سپاه

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۴۳۸۴

راه‌اندازی مراکز علمی و پژوهشی؛ رویکرد جدید سپاه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر گفت: رویکرد جدید مجموعه سپاه به سمت‌وسوی بسیج سازندگی، پایگاه‌های علمی، راه‌اندازی مراکز علمی پژوهشی و بحث دانش‌بنیان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمدرضا خمسیه صبح امروز در دیدار با رئیس و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر اظهار کرد: مسئله علم و پژوهش یکی از مولفه‌های قدرت در کشورهای دنیا به خصوص کشور ایران است و اهمیت این موضوع تا جایی است که مقام معظم رهبری در بحث گام دوم انقلاب به اولین نکته ای که اشاره می کنند همین بحث علم و پژوهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: رویکرد جدید مجموعه سپاه به سمت و سوی بسیج سازندگی، پایگاه های علمی، راه اندازی مراکز علمی پژوهشی و بحث دانش بنیان است و اگر ما بتوانیم این فضا را با هم هماهنگ نموده و انسجام خوبی را شکل دهیم قطعا در آینده اتفاقات خوبی در پیش رو خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر گفت: اضافه شدن رشته های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با توجه به ظرفیت و نیاز این شهرستان می تواند اتفاق بسیار خوب و پسندیده ای برای جوانان باشد و با توجه به موقعیت توریستی شهر رامسر، راه اندازی رشته گردشگری در این واحد دانشگاهی کمک بسیار زیادی به مجموعه شهرستان خواهد نمود.

خمسیه با اشاره به ظرفیت علمی استادان در دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد :امیدواریم در آینده بتوانیم در راستای همکاری بیشتر در کارگروه های تخصصی علمی پژوهشی و مرکز رشد که یک مرکز مستقل در سپاه پاسداران است از ظرفیت های علمی استادان و اعضای هیأت علمی در دانشگاه استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر نیز ضمن تبریک کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: جایگاه سپاه پاسداران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین در طول دوران دفاع مقدس و حال بر کسی پوشیده نیست و شایسته تقدیر است و به حق بیشترین خدمت را در این مدت نهاد سپاه به میهن اسلامی داشته و امنیت همه جانبه موجود در کشور در سایه وجود نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و همه ما امنیت موجود در جامعه مدیون حضور با صلابت این عزیزان است.

علیرضا یکرنگی افزود: یکی از ویژگی های مهم دانشگاه آزاد اسلامی این است که یک دانشگاه علمی و پژوهشی باشد و ماهم سعی می‌کنیم برای اعتلای بهتر  کشور عزیزمان ایران در کنار پژوهش و علم آموزی دانشگاهی بسازیم که در وحله اول در تراز انقلاب اسلامی باشد.

یکرنگی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشترک دانشگاه و مجموعه بسیج و سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با تمام توان در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و همیشه در کنار دستگاه‌های اجرایی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد صدرا با شرکت بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا برگزار مورد بازدید جمعی از مسئولان دانشگاهی، شهرستانی و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی قرار گرفت.

دستاورد‌های علمی حاصل از این رویداد شامل تحقق منویات امامان انقلاب و شعار سال، ارتباط دانشگاه و صنعت، فرصت‌های شغلی و کسب‌وکار برای دانشجویان، استفاده از ظرفیت علمی استادان در برای حل مسائل صنعت، هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و علمی شهرستان، شناساندن ظرفیت‌های منطقه و استان به جامعه در راستای بیان دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام، کشف استعداد‌ها و ظرفیت‌ها در این رویداد‌ها و بهره‌مندی دانشگاه و صنعت و زمینه جذب نیروی انسانی به شرکت‌ها و حل مشکلات اشتغال و به تبع آن ازدواج و کاهش مشکلات بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود