Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سوئدی اعلام کرد اگر منچستریونایتد به او لازم دارد می‌تواند برای این تیم بازی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، زلاتان ایبراهیموویچ ۳۷ ساله توانست در داربی "ال ترافیکو" که با تساوی ۳ بر ۳ دو تیم گالکسی و اف‌سی لس آنجلس به پایان رسید دبل کند. مهاجم سوئدی در این فصل برای تیمش ۲۲ گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سه بازی اخیر شش بار گلزنی کرد. ایبراهیموویچ به همین خاطر معتقد است که هنوز هم می‌تواند در لیگ برتر انگلیس بازی کند. او در این رابطه اظهار کرد: می‌توانم در لیگ برتر بازی کنم، اگر منچستریونایتد به من نیاز داشته باشد، من این جا هستم. با این حال اکنون بازیکن گالکسی هستم و به همین خاطر متاسفم!

مهاجم سوئدی افزود: من کارم را در اروپا انجام دادم و از این دوران لذت بردم. ۳۳ عنوان در این قاره به دست آوردم. به آمریکا رفتم و خوشبختانه در آنجا هم عناوینی به دست آوردم. سپس باید دید در کجا ماجراجویی‌ام به پایان می‌رسد.

ایبراهیموویچ دو فصل برای یونایتد بازی کرد (۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸) و در ۵۳ بازی ۲۹ گل به ثمر رساند. او در این تیم با مشکلات جسمانی روبرو شد و سپس در مارس ۲۰۱۸ با گالاکسی قرارداد امضا کرد.

یونایتد در آخرین بازی‌اش در لیگ برتر ۲ بر یک مغلوب کریستال پالاس شد. مهاجم سوئدی درباره این شکست گفت: این دیدار را تماشا کردم و به نظرم یونایتد بدشانس بود. اگر آنها پنالتی را تبدیل به گل می‌کردند شرایط بازی متفاوت می‌شد اما در انگلیس بازی تا سوت پایان هنوز تمام نشده است.

بازیکن ۳۷ ساله در پایان اظهار کرد: هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، به خصوص در آخرین دقیقه که همه چیز به اوج می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلاتان ایبراهیموویچ تیم فوتبال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

دیگر خبرها

  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟