Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@04:30:33 GMT

تابش: هم با چشمی مذاکره کردیم هم با ابراهیمی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۴۴۸۵

تابش: هم با چشمی مذاکره کردیم هم با ابراهیمی

به گزارش وانانیوز،  مسعود تابش درباره پیروزی تیم فوتبال سپاهان مقابل شاهین بوشهر در هفته نخست لیگ برتر فوتبال گفت: سال گذشته تیم خوبی داشتیم. با درایت کادر فنی، اسکلت تیم سال قبل و همچنین مربیان خودمان را حفظ کردیم و بر اساس نیازمان، وارد نقل و انتقالات شدیم. حساب شده بازیکن گرفتیم و کاملا برای لیگ آماده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: باوجود اینکه شرایط آب و هوایی بوشهر سخت بود و گرما و رطوبت اذیت می‌کرد، اما موفق شدیم به پیروزی برسیم. ضمن اینکه چند بازیکن خودمان را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به تعویق یک روزه بازی این تیم با شاهین، تاکید کرد: به خاطر این تعویق، هزینه زیادی متحمل شدیم، چون یک روز بیشتر در بوشهر ماندیم، ولی چون درخواست سازمان لیگ بود، با آن موافقت کردیم. البته شاهین با باشگاه سپاهان هم‌خانواده است و تازه به لیگ برتر آمده. ما هم از اینطرف درخواست کردیم بازی با ماشین سازی در هفته دوم یک روز به تعویق بیافتد که شفاهی و تلفنی با این درخواست موافقت شده است.
تابش در ادامه در خصوص توهین تماشاگران شاهین به امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان یادآور شد: از آنجایی که من در ورزشگاه نشسته بودم، چیزی شنیده نمی‌شد. بعد از بازی متوجه شدم که علیه قلعه نویی کم لطفی شده است. باید همین ابتدای لیگ جلوی این مسائل گرفته شود. نمی‌دانم دلیل توهین‌ها چه بود. باید شرایط قلعه نویی را هم درک کرد. تماشاگران ابتدا چند دقیقه او را تشویق می‌کنند، اما بعد فحاشی‌ها شروع می‌شود. مشخص است که سازماندهی شده است. هجمه علیه قلعه نویی واقعا زشت است و امیدواریم کمیته انضباطی هم با آن برخورد کند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است بازیکن جدید دیگری به این تیم اضافه شود؟ گفت: با جذب امید نورافکن سهمیه ما پر شد. فقط می‌توانیم یک بازیکن خارجی از اقیانوسیه و استرالیا جذب کنیم که اگر نیاز بود اقدام می‌کنیم.
تابش افزود: تمایل داشتیم امید ابراهیمی را جذب کنیم که این بازیکن گفت اولویتش ماندن در قطر است. با روزبه چشمی هم مذاکراتی صورت گرفت، ولی در نهایت نورافکن به تیم ما آمد و از این خرید هم خیلی راضی هستیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان گفت: نورافکن را به صورت قرضی از باشگاه شارلوا جذب کرده ایم، ولی خرید او را دائمی خواهیم کرد.

منبع: وانا

کلیدواژه: مسعود تابش سپاهان لیگ برتر ایران مدیرعامل باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمال کامیابی‌نیا پس از شکست ذوب‌آهن برابر استقلال اظهار کرد: بازی خوبی از هر دو تیم دیدیم، تیم ما لحظه‌ها را از دست داد و بازی را واگذار کردیم. به تیم استقلال تبریک می‌گویم.  

وی در مورد درگیری امید حامدی‌فر با مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن گفت: فیلم این حرکت درآمده است. واقعاً حرکت زشتی است و فکر می‌کنم مدیران و مربیان و سرمربی استقلال این حرکت را تأیید نمی‌کنند. حامدی‌فر ۲۰ یا ۲۲ سال دارد و به خودش و تیم استقلال ضربه می‌زند. فکر می‌کنم کمیته انضباطی باید وارد شود و تصمیماتی بگیرد که بازیکن به خودش اجازه ندهد چنین حرکتی را انجام دهد. کمیته انضباطی حکمی دهد که جلوی تنش را بگیرد، چون این تنش‌ها وارد سکو‌ها می‌شود.  

هافبک تیم ذوب‌آهن افزود: در مورد داوری هم درست است می‌گویند بازیکنان در مورد داوری صحبت نکنند ولی صحنه روزبه چشمی را نگاه کنید. او حداقل سه بار باید در این بازی اخراج می‌شد. آقای ناظمی داور این بازی در بازی با هوادار خطای مشابه را به من کارت زرد داد. به هر حال در هفته‌های آخر باید بازیکنان و مربیان تمرکز کنند. من فکر می‌کنم پاک‌ترین مربی ایران را ما داریم. تیمی نمی‌تواند بازی خودش را ببرد و به تیم ما حرف می‌زند. ببینید باشگاه ذوب‌آهن چقدر حرفه‌ای برخورد می‌کند و بیانیه نمی‌دهد. بالاخره یک جا یاد بگیرید و ذوب‌آهن را الگوی خودتان قرار دهید.  

فیلم کامل صحبت‌های کامیابی‌نیا را در ادامه ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی