Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی با انجام برخی اصلاحات موفق به دریافت پروانه نمایش شده و قرار است اواسط پاییز در سینماهای سراسر کشور به نمایش عمومی درآید.

اخبار فرهنگ و هنر _ به گفته علی مثنوی مجری طرح این پروژه سینمایی، پخش فیلم بر عهده نمایش گستران قرار دارد و در حال حاضر نیز گروه مشغول مذاکره با چند سرگروه سینمایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا فروتن علاوه بر بازی در یکی از نقش‌های اصلی «آقای سانسور»، به عنوان مشاور فیلمنامه نیز در این پروژه حضور داشته است. بهرام افشاری، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، امید روحانی، محمود پاک‌نیت، علی مثنوی، گیتی قاسمی، امیر کربلایی‌زاده، صحرا اسدالهی، شاهین باباپور، علی ضیایی، سارا احمدی، حسن نوری، امیراشکان مثنوی و علی برقی همراه با هنرمند خردسال آریانا مثنوی، دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«آقای سانسور» فیلمی اجتماعی با رگه‌هایی کمدی است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «تا حالا شده زندگی اطرافیانت رو بدون سانسور ببینی!؟»

علی جبارزاده فیلمنامه این فیلم را براساس فیلمنامه «پرده پوشی» مهدی علی‌میرزایی به نگارش درآورده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بهاره رهنما محمدرضا فروتن بهنوش بختیاری آقای سانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه

مثنوی با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنر‌های شهرداری تهران
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم