Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، کالین فارل در نخستین تجربه تهیه‌کنندگی خود با کمپانی جدیدش، فیلم سینمایی «ویرانی» را خواهد ساخت. فارل در ساخت این پروژه با لی مگیدی تهیه کننده فیلم «خرچنگ» مجدداً همکاری خواهد کرد.

کمپانی جدید فارل در همکاری با خواهرش که مدیر برنامه‌های وی نیز است، تاسیس شده و این دو در حالی با مگیدی همکاری می کنند که او نیز شرکت جدیدش را به نام هاپ اسکاچ استرالیا تاسیس کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که توسط درویلا مک تیرنان نوشته شده است، داستان مامور پلیس به نام کارمک ریلی را روایت می‌کند که دو بچه را در یک خانه در حال ویرانی پیدا می‌کند. در حالی که مادر آن‌ها بر اثر استفاده از مواد مخدر جان خود را از دست داده است. پس از ۲۴ سال در پی پیدا شدن یک جسد دیگر، ریلی دوباره به پرونده‌ باز می‌گردد و در آن فساد‌های پلیس‌ها را کشف می‌کند.

گفتنی است مگیدی با فیلم سینمایی «سوگلی» نامزد اسکار شده و فیلم «خرچنگ» او نیز به کارگردانی یورگوس لانتیموس جایزه بهترین فیلم را از بفتا دریافت کرده است. گمیدی در این باره گفت: بسیار هیجان زده هستم که با تروی و آندرو و همچنین با کالین دوباره همکاری می‌کنم. فیلم «ویرانی» داستانی منحصر به فرد و شخصیت‌های تاثیرگذاری دارد.

تا کنون بازیگری برای این فیلم سینمایی انتخاب نشده، اما گفته می‌شود کالین فارل نقشی را در این فیلم خواهد داشت. آخرین باری که او در فیلمی تهیه کننده و بازیگر بود، به سال ۲۰۰۹ و فیلم تریاژ باز می‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد

رباب وفایی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با افزایش قیمت جهانی کامودیتی‌ها در آخر هفته، تقاضای خوبی در بازار علی الخصوص فلزات شاهد بودیم، اما با گذشت زمان عرضه‌ها بیشتر شد و اکثر نماد‌ها در منفی یا به صورت متعادل کار خود را به پایان رسانند و کم کم با فشار فروش همراه بودند، هرچند با وجود فشار فروش محدوده منفی‌ها متعادل و خریدار داشت.

او افزود: بازار سهام برای رشد مناسب به رشد جدی دلار نیما نیاز دارد که بنظر میرسد روند افزایشی دلار نیما که از هفته اخیر آغاز شده برای ماه‌های آینده ادامه دار باشد.

این کارشناس بازار سهام اظهار کرد: بنظر میرسد دوباره در کوتاه مدت شاهد جولان نماد‌های بازیگر محور و شرکت‌های با گزارش خوب فروردین باشیم در پایان معاملات امروز تعداد ۳۱۹ نماد (۴۱ درصد) در مثبت و ۴۵۹ نماد (۵۹ درصد) ثبت شد.

او گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۰,۴۰۹ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴,۷۰۲ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است و ۱۷ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد. "فملی" با ۲۹۳۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت و "شپنا" با ۵۳۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشته اند. در نهاین نماگر اصلی تالار شیشه‌ای هم تنها با ۶۵۲ واحد رشد به حوالی ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار واحد برسد و شاخص هم وزن نیز با ۱۳۹۵ واحد افزایش در ارتفاع ۷۶۵ هزار واحد قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی