Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:21:58 GMT

اولین فرهنگسرای قائمشهر ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۴۷۷۵

اولین فرهنگسرای قائمشهر ساخته می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صالح‌زاده پیش ازظهر چهارشنبه در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه گفت: این مجتمع فرهنگی هنری با مشارکت اداره راه و شهرسازی مازندران ظرف مدت ۱۸ ماه ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به هزینه ۴.۹ میلیارد تومانی از محل اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی در فاز اول، برای ساخت فرهنگسرا، تصریح کرد: شهرداری قائم‌شهر علاوه بر تخصیص زمین ۷ هزار متری مبلغ ۵ میلیارد تومان اعتبار برای فاز اول این فرهنگسرا هزینه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قائم‌شهر افزود: شهرداری در فاز اول محوطه سازی، ساخت استخر، مبلمان شهری و تلویزیون شهری، کمپ مسافر و آلاچیق را انجام خواهد داد.

یادآور می‌شود در روز جاری پروژه اقدام مشترک برنامه ملی باز آفرینی شهری در محلات هدف و حاشیه نشین شهرستانهای ساری و قائم‌شهر در قائم‌شهر افتتاح شد. این پروژه با اجرای روکش آسفالت به میزان ۴ هزارتن و اعتبار یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان انجام شد.

همچنین در روز جاری ۶ کیلومتر آسفالت خیابانهای سطح شهر ارطه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیاردو ۵۹۲ میلیون ریال و کانال ۷۰ در ۷۰ جمع آوری هدایت آبهای سطحی به طول ۵۰۰ متر و کانال ۱۰۰ در ۸۰ به طول ۳۰۰ متر و اعتبار ۷ میلیاردو ۵۳۱ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر 4704732

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قائمشهر هفته دولت پروژه عمرانی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان عید غدیر خم یاسوج خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان به کمک مدیریت شهری در این دوره افتخارات زیادی برای شهر اصفهان به ارمغان آورد، به‌طوری که اولین شهری در آتش‌نشانی‌های کشور هستیم کا سال گذشته توانسیم ۱۵ دستاورد هوشمندسازی را بهره‌برداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم مطلبی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: خوشحال هستم که تمام عمر خدمتم را در سازمانی گذراندم که هر روز صبح دست به دعا برمی‌داشتیم تا بتوانیم برای نجات جان انسان‌ها از جان خود بگذریم.

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی به کمک مدیریت شهری در این دوره افتخارات زیادی برای شهر اصفهان به ارمغان آورد، گفت: اولین شهری در آتش‌نشانی‌های کشور هستیم که سال گذشته توانستیم ۱۵ دستاورد هوشمندسازی را بهره‌برداری کنیم.

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به دستاوردهایی از جمله اولین آزمایشگاه علت‌یابی حریق در غرب آسیا و اولین مرکز سگ‌های زنده‌یاب و مرده‌یاب در شهر اصفهان گفت: در دستیابی به این افتخارات من فقط وسیله بودم و تمام همکارانم همدل و همراه ما را یاری کردند،

مطلبی تاکید کرد: همگرایی از داخل ایستگاه آغاز شد، سند استراتژیک سازمان تدوین و بر اساس آن پیش رفتیم.

کد خبر 747945

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد