Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دفتر رئیس جمهور، با اشاره به آنچه که از سوی آمریکایی‌ها در مورد ملاقات با رئیس‌جمهور ایران مطرح می‌شود، گفت: صرف ملاقات مشکلی را حل نمی‌کند؛ این ملاقات باید برای تحقق هدفی باشد و تا وقتی که ما به تحقق این هدف اعتماد و اطمینان نداریم صحبت از ملاقات صحیح نیست. تاریخ انتشار: 12:24 - 06 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۲۴۱

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محمود واعظی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اتفاقات اخیر حوزه دیپلماسی اظهار کرد: آنچه طی چند هفته اخیر در مراودات و رفت و آمد‌های ما با فرانسه صورت گرفته است در راستای آن است که بتوانیم حقوق ایران در برجام را محقق کنیم و با تحریم‌های ظالمانه آمریکا مقابله کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: هیچگاه بحث جدی سفر رئیس جمهور فرانسه به ایران مطرح نبوده است.

وی با اشاره به آنچه که از سوی آمریکایی‌ها در مورد ملاقات با رئیس جمهور ایران مطرح می‌شود گفت: صرف ملاقات مشکلی را حل نمی‌کند؛ این ملاقات باید برای تحقق هدفی باشد و تا وقتی که ما به تحقق این هدف اعتماد و اطمینان نداریم صحبت از ملاقات صحیح نیست.

واعظی تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید به میز ۱+۵ بازگردد و به توافق حاصل شده پایبند باشند و مردم ایران باید از همه مزایای برجام بهره‌مند شوند؛ بنابراین اگر امریکایی‌ها به دنبال روش دیگری هستند اول باید اشتباهی را که مرتکب شدند را اصلاح کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واعظی رئیس جمهور ایران فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد

رئیس اقلیم کردستان عراق در راس هیئتی از مقامات این اقلیم، برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات ایرانی وارد تهران شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، در راس هیئتی عالی رتبه از مقامات اقلیم کردستان، وارد تهران شد.

ناظم دباغ، نماینده اقلیم کردستان در تهران، درباره این سفر گفت: رئیس اقلیم کردستان عراق، به همراه هیئتی عالی رتبه از جمله، "شیخ جعفر شیخ مصطفی"، معاون رئیس اقلیم کردستان، "مصطفی سید قادر" معاون رئیس اقلیم کردستان، "دلشاد شهاب" مشاور ارشد رئیس اقلیم کردستان، "ریبر احمد" وزیر امور داخلی اقلیم کردستان، "فوزی حریری" رئیس دیوان، "عبدالله آکره‌ای" مشاور رئیس اقلیم کردستان در امور ایران و چند مقام دیگر، ظهر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه جاری وارد تهران شد. 

وی افزود: قرار است در این سفر رسمی، رئیس اقلیم کردستان با مسئولان ارشد ایرانی، وزیر امور خارجه دیدار و رایزنی می‌کند.

نماینده اقلیم کردستان در تهران، در مورد اهداف سفر "نچیروان بارزانی" به ایران گفت: رئیس اقلیم کردستان، با هدف تقویت روابط دو جانبه ایران و اقلیم کردستان، بررسی مهمترین مسائل منطقه، گسترش روابط تهران و اربیل به  تهران سفر کرده و با مقامات عالی رتبه ایران، دیدار و گفت وگو می‌کند.

بارزانی: به توافق با ایران پایبندیم/ نمی‌خواهیم که اقلیم منبع تهدیدی برای همسایگان باشدبارزانی: اربیل به توافق امنیتی بین بغداد و تهران پایبند است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکایی: اسرائیل در کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز بایدن عبور نکرد
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • ماکرون با شی درباره تجارت و اوکراین صحبت می‌کند