Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های مساجد استان البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز از برپایی دوره آموزشی ویژه مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به میزبانی البرز خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با همکاری مؤسسه امام خمینی(ره) قم با هدف ارائه آموزش‌های بصیرتی و معرفتی در کانون فرهنگی زینبیه کرج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این همایش سه روزه آموزشی از امروز ۶ شهریور ماه از ساعت هشت صبح آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد و در پایان به شرکت‌کنندگان مدارک معتبر از طرف مؤسسه امام خمینی(ره) قم اعطا می‌شود.
شکری با بیان اینکه استان البرز از ۳۹۱ کانون فرهنگی هنری مساجد برخوردار است که عمده آن‌ها در مناطق محروم فعالیت می‌کنند، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری در هر محله به عنوان قطب فرهنگی و آموزشی محسوب می‌شوند بنابراین نیاز است آموزش‌های ضروری در بخش‌های مختلف را فراگیرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی شکری کانون مساجد کانون مساجد دوره آموزشی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر

آقای موسوی کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان این دانشگاه در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.

وی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت دو روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید

جذب ۲۵ هزار معلم برای سال تحصیلی آینده +فیلم

موسوی اضافه کرد: در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود