Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی عاروتص شوا، به‌نظر می‌رسد که کره‌شمالی خود را برای آزمایش یک زیردریایی که قابلیت حمل و شلیک موشک‌های بالستیک هسته‌ای و با برد بالا را داشته باشد آماده می‌کند.

تصاویر ماهواره‌ای که روز دوشنبه برداشته شده است، نشان می‌دهد که کره‌شمالی زیردریایی جدیدی را با جرثقیل و ناوچه‌های حمایتی حمل می‌کند؛ امری که می‌تواند نشان از آماده‌سازی‌ها برای آزمایش این زیردریایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که کره شمالی پیشتر اعلام کرده بود که «کیم جونگ‌اون» رهبر این کشور، از یک «ناو تازه‌ساخت» در کارخانه کشتی‌سازی دیدن کرده است. 

«یوزف برمودز»، تحلیل‌گر سازمان تحقیقاتی بیاند پارل، عنوان کرد که این عکس‌ها نشان از آن دارد که این مدعای رسانه کره‌شمالی درست بوده است. 

گرچه کره‌شمالی اعلام کرده که این زیردریایی آماده ورود به دریا است، تحلیل‌گران معتقدند که دست کم یک سال برای عملیاتی شدن آن زمان لازم است. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کره شمالی زیردریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ساخت بمب اتم توسط ایرانی‌ها ناراحتید؟ این بمب گوارای وجودشان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 «خجالت آور است، درحالی که ایران فناوری بومی دارد، کشورهای عربی هنوز به دنبال خرید چند تیر موشک با قیمت‌های بالا و چند میلیارد دلاری از آمریکا هستند، موشک‌هایی که در هر جنگی در چند ثانیه دود خواهند شد... ناراحتید از ساخت بمب اتم توسط ایران صحبت میکنم؟ این بمب گوارای وجودشان چون با دست خودشان به آن رسیده‌اند، شما هم خودتان سلاح بسازید ببینید در این برنامه چه خواهم گفت...» این بخشی از مواضع مجری عرب در مناظره با چند مهمان عرب است که روی خط تلفن می‌آیند و ادعاهای عجیبی مطرح می‌کنند.

دیگر خبرها

  • از ساخت بمب اتم توسط ایرانی‌ها ناراحتید؟ این بمب گوارای وجودشان
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • سرعت فوق‌العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی (+عکس)
  • قمار جنگ اسرائیل و ایران
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • کلاهک‌هایی که موجب حیرت آمریکا و اسرائیل شد