Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@23:44:18 GMT

چراغ سبز زلاتان برای پیوستن به شیاطین سرخ

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۵۰۸۶

چراغ سبز زلاتان برای پیوستن به شیاطین سرخ

مهاجم سوئدی سابق شیاطین سرخ به بازگشت به اولدترافورد و کمک به شیاطین سرخ تمایل نشان داد.

به گزارش مشرق، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی تیم فوتبال لس‌آنجلس‌گلکسی آمریکا معتقد است که هنوز توانایی بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد و اینکه اگر منچستریونایتد تمایل داشته باشد یک بار دیگر با او قرارداد ببندد، با کمال میل حاضر است به تیم سابقش برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایبرا در این فصل از رقابت‌های MLS برای گلکسی، در 22 بازی 22 گل زده است و به همین دلیل خودش را آماده بازی برای لیگ برتر می‌داند.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد مدیر سابق یوونتوس به زلاتان

زلاتان 37 ساله که روز گذشته (سه‌شنبه) در دربی شهر لس‌آنجلس موسوم به دربی «ال ترافیکو» 2 گل به ثمر رساند - دیداری که با تساوی 3-3 خاتمه یافت - وضعیت کنونی‌اش را نشانه‌ای از آمادگی او برای بازی در بالاترین سطح از فوتبال انگلیس می‌داند.

او به خبرنگاران گفت: من می‌توانم به آسانی در لیگ برتر بازی کنم، پس اگر منچستریونایتد به من نیاز داشته باشد، آماده کمک به این تیم هستم. اما من الان بازیکن گلکسی هستم، پس متأسفم نمی‌توانم کاری انجام دهم. من کارم را در اروپا انجام داده‌ام و از آن هم لذت بردم. من 33 جام برده‌ام که آنها را با خودم به اینجا آورده‌ام و امیدوارم که اینجا هم به تعداد جام‌های اضافه کنم. بعد از آن باید ببینیم که این ماجرا کجا تمام می‌شود.

ابراهیموویچ دو سال از دوران بازیگری‌اش در منچستریونایتد را در فاصله سال‌های 2016 تا 2018 در اولدترافورد گذارنده و در 53 بازی‌اش برای این تیم هم 29 گل زد. آن دوران اما به خاطر مصدومیتی جدی از ناحیه زانو خاتمه یافت و او ماه مارس سال 2018 به گلکسی پیوست.

زلاتان در ادامه با بیان اینکه شکست 2 بر یک اخیر منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس در هفته سوم لیگ برتر را تماشا کرده است، راجع به نتیجه‌ای که در آن بازی خانگی برای شیاطین سرخ رقم خورد، گفت: من بازی اخیر منچستریونایتد را دیدم و فکر می‌کنم که این تیم بدشانسی آورد. اگر آنها پنالتی‌شان را گل می‌کردند، جریان بازی فرق می‌کرد اما در یک بازی در لیگ برتر انگلیس، تا زمانی که سوت پایان به صدا درنیامده باشد، هیچ چیزی تمام شده نیست. آنجا در هر بازی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد به خصوص در دقایق پایانی که بازی به اوج هیجان و حساسیتش می‌رسد.

ستاره سوئدی سابق شیاطین سرخ در پایان اعتراف کرد که با هم‌تیمی سابقش پل پوگبا درباره مسائل مربوط به آینده‌اش صحبت کرده است. تابستان امسال گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال انتقال هافبک فرانسوی من‌یونایتد به رئال مادرید صورت گرفت که هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است.

ابراهیموویچ گفت: من با پوگبا صحبت و او را کلی نصیحت می‌کنم اما درباره آنچه به او می‌گویم چیزی به شما نخواهم گفت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی زلاتان ایبراهیموویچ فوتبال لس آنجلس گلکسی لیگ جزیره منچستریونایتد چراغ سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش

اریک تن هاخ ژورنالیست‌های منتقدش را بایکوت کرده است. 

طرفداری | اریک تن هاخ نمی‌خواهد دستاوردهاش در منچستریونایتد زیر سوال برود. 

به گزارش دیلی میل؛ نشست خبری امروز اریک تن هاخ باز هم با حاشیه‌هایی همراه شد. در حالی که سرمربی منچستریونایتد برای صحبت در مورد دیدار با برنلی در کارینگتون حضور یافته بود، مرد هلندی از طرح پرسش خبرنگاران منچستر ایونینگ نیوز، سان و دیلی میرر جلوگیری کرد. روز گذشته نیز تلگراف گزارش داد تن هاخ از این که ژورنالیست‌های انگلیسی دستاورد صعود به فینال جام حذفی را شرم‌آور خطاب قرار داده‌اند، ناراحت است. او در ماه دسامبر نیز چهار خبرنگار را از نشست خبری خود محروم کرده بود. تن هاخ پیش از بازی با شفیلد گفته بود:

صعود به فینال جام حذفی همین الان هم یک دستاورد بزرگ است و نشان می‌دهد ما موفق بوده‌ایم. به همین خاطر است که من به عنوان سرمربی طی 10 سال اخیر موفق بوده‌ام. من همیشه نهایت پتانسیل اسکوادم را شکوفا می‌کنم.

منچستریونایتد که با 53 امتیاز در رتبه ششم قرار گرفته، فردا در چارچوب مسابقات لیگ برتر میزبان برنلی خواهد بود. در صورتی که لیگ برتر انگلیس در کسب سهمیه پنجم لیگ قهرمانان ناکام بماند، منچستریونایتد شانس بسیار پایینی برای حضور در سطح اول مسابقات اروپایی خواهد داشت. آن‌ها روز پنجم خرداد در فینال جام حذفی به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت و انتظار می‌رود پس از آن بازی، آینده اریک تن هاخ در اولدترافورد مشخص شود. 

خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر