Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:26:01 GMT

ایتالیایی‌ها خودروهای وطنی را ترجیح می‌دهند

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۵۱۸۲

ایتالیایی‌ها خودروهای وطنی را ترجیح می‌دهند

آمارها نشان می‌دهد که مشتریان ایتالیایی ترجیح می‌دهند که خودروهای وطنی خودروسازان ایتالیایی را خریداری و استفاده کنند.  

به گزارش ایسنا، از آنجایی که ایتالیا یکی از بزرگترین و مهم‌ترین بازارهای فروش خودرو در جهان به شمار می‌رود، آمار و گزارش‌های متعددی درباره سهم برندها و شرکت‌های خودروساز در این کشور منتشر می‌شود تا نشان دهد کدام یک از خودروسازان سهم بیشتری از بازار ایتالیا را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بر اساس نمودار و آمارهای منتشره از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی استاتیستا می‌توان دریافت که مشتریان ایتالیایی ترجیح می‌دهند که از خودروهای ساخت شرکت‌های وطنی خریداری و استفاده کنند.

طبق این نمودار، فیات پاندا موفق شده است با فروش ۱۴۵ هزار و ۹۱۹ دستگاه خودرو در سال ۲۰۱۷ میلادی در رتبه نخست جدول رده بندی پرفروش‌ترین خودروهای عرضه و فروخته شده در ایتالیا بایستد. لانسیا ایپسیلون نیز توانسته است با فروش ۶۰ هزار و ۳۲۱ دستگاه در جایگاه دوم و فیات تیپو نیز با فروش ۵۶ هزار و ۴۶ دستگاه در جایگاه سوم این جدول قرار گرفته است.

فیات ۵۰۰ با فروش ۵۳ هزار و ۹۶۰ دستگاه، رنو کلیو با فروش ۵۲ هزار و ۶۱۸ دستگاه، سیتروئن سی۳ با فروش ۴۸ هزار و ۶۲۵ دستگاه، فیات ۵۰۰ ال، فیات ۵۰۰ ایکس با فروش ۴۵ هزار و ۷۸۹ دستگاه، فولکس واگن با فروش ۴۱ هزار و ۸۲۰ دستگاه، فورد فیستا با فروش ۴۱ هزار و ۲۸۵ دستگاه، فولکس واگن پولو با فروش ۳۹ هزار و ۴۹۸ دستگاه، جیپ رنیگید ۳۷ هزار و ۶۳۲ دستگاه، فیات پانتو با فروش ۳۷ هزار و ۲۵۹ دستگاه، تویوتا یاریس با فروش ۳۶ هزار و ۹۲۳ دستگاه و پژو ۲۰۸ با فروش ۳۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه به ترتیب پرفروش‌ترین خودروهای عرضه و فروخته شده در ایتالیا بوده است.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایتالیا خودروهای فروخته شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات

در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب نمایند.البته هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند 1401 ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌رساند،‌می توانند جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از روز یکشنبه مورخ 1403/02/16 تا ساعت 23:59 روز سه شنبه 1403/02/18 اقدام کنند.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.

 

تبصره 2 - قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارایه کلیه مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و متعاقباً در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره 3 - عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر 5 روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه خودروهای وارداتی حذف می‌گردد.

تبصره 4 –کلیه شرکت‌های واردکننده می‌بایست مطابق آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تاخیر در تحویل و ... قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آیین نامه فوق خواهند شد.

تبصره 5 - تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت‌نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودرو انجام می‌گیرد.

تبصره 6 - آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده و در پرتال خود گزینه عدم تخصیص را مشاهده می‌نمایند، در صورت تمایل نسبت به خودروهای ارائه شده در جداول فوق در این مرحله خودرو جدید انتخاب کنند.

تبصره 7 - اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده 19 آیین‌نامه اجرایی ماده 14 الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز