Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها را هدف برگزاری جشنواره شمیم خانواده دانست. ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مراسم افتتاحیه سومین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر سپاه پاسداران صبح امروز (چهارشنبه) در سالن ژیمنازیوم دانشگاه تبریز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم، سردار عباسقلی‌زاده ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت کنندگان در مراسم افتتاحیه، اظهار داشت: تبریز همیشه به شهر مهربانی‌ها معروف بوده و خوشحالیم که در   جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده میزبان خانواده‌های پاسداران سپاه هستیم.

وی افزود: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها، برگزاری جشنواره‌های ویژه خانواده‌های پاسداران در برنامه قرار گرفت. امیدوارم که در تبریز میزبانی خوبی از میهمانان عزیزمان داشته باشیم.

سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در تبریز آغاز شدجشنواره فرهنگی و ورزشی شمیم خانواده در تبریز برگزار می‎‎‎‎شودتبریز| توسعه ورزش در بین خانواده‌های پاسداران از اولویت‌های سپاه است

جانشین فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: جلسات اولیه هماهنگی برای برگزاری جشنواره  با ریاست سردار خرم برگزار و کمیته های تخصصی تشکیل شد. امروز هم شاهد آغاز جشنواره شمیم خانواده با حضور 2 هزار نفر از فرزندان پاسداران در 6 رشته ورزشی هستیم. 

سردار عباسقلی‌زاده ادامه داد: از سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه که برای افتتاح جشنواره فرهنگی هنری شمیم خانواده به تبریز آمده، تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله که با همکاری همه عزیزان بتوانیم اقدامات مناسبی انجام بدهیم و میزبان خوبی برای گشرکت کنندگان باشیم.

انتهای پیام/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی