Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:58:07 GMT

«به وقت امشب» از مشهد روی آنتن می‌رود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۵۸۸۲

«به وقت امشب» از مشهد روی آنتن می‌رود

«به وقت امشب» که از مناسبت عید قربان روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود، امشب از شهر مشهد روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا، «به وقت امشب» امشب ـ چهارشنبه ـ در آخرین قسمت از پخش خود، از شهر مشهد روی آنتن می‌رود و سپس گروه برنامه‌ساز به لوکیشن اصلی برنامه در تهران بازمی‌گردند.

این برنامه شبانگاهی به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و اجرای محسن آزادی قرار است تا پایان امسال بنا به مناسبت‌های مختلف روی آنتن شبکه دو سیما برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیما رئیسی، ارشا اقدسی، فریدون آسرایی و فاطمه گودرزی از جمله چهره‌های فرهنگی هنری هستند که در روزهای گذشته مهمان این برنامه بودند.

احسان ارغوانی، تهیه کننده این برنامه پیش از این شهر باران، امروزی‌ها و پل فروردین را در تلویزیون به روی آنتن برده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: به وقت امشب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟

یک رسانه یونانی از احتمال زیاد ماندن احسان حاج‌صفی در آاک آتن برای فصل بعد خبر داد.

به گزارش ایسنا، آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش