Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از بهترین و پر کاربردترین هدایای تبلیغاتی که امروزه بسیار استفاده می‌شود ساک دستی تبلیغاتی است. از این ساک دستی‌ها به عنوان دسته بندی و نگهداری محصولات خریداری شده در فروشگاه ‌ها و مراکز خرید استفاده می‌شود. ساک دستی نه تنها در بوتیک ها، فروشگاه ها، فست فودها و بنگاه های مختلف تجاری و اقتصادی که فروشنده کالا و یا محصولات مختلف هستند، بلکه در بسیاری از موسسات و شرکت هایی که صرفا نیاز به معرفی خدمات خود در قالب ارائه هدایای تبلیغاتی و حضور در نمایشگاه ها دارند، مورد استفاده وسیع قرار می گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از ساک دستی هم برای حمل راحت تر محصولات شما توسط مشتری هم برای تبلیغات بسیار مفید و موثر می باشد.

انواع ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی در دو نوع دوختی و پرسی تولید می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست ساک دستی پرسی، به وسلیه دستگاه، پرس شده و بدون جای دوخت است.  ساک دستی دوختی نیز، به صورت دوخته و کاملا مستحکم است. به طور کلی ساک دستی تبلیغاتی در گرماژ 90و 60 ، با تنوع رنگ در پارچه و کاملا مطابق با سلیقه شما قابل چاپ است، ساک دستی تبلیغاتی دوختی، قابل اجرا با چاپ سیلک و حداقل دو رنگ در چاپ و ساک دستی تبلیغاتی پرسی نیز یک رنگ چاپ می‌باشد. یکی از مزایای این نوع ساک دستی، جنس مصرفی آن بوده که علاوه بر استحکام، امکان بازیافت این محصول نیز وجود دارد. دسته ساک دستی تبلیغاتی از استحکام بالایی برخوردار است. قابل ذکر است که ساک دستی تبلیغاتی می تواند به تنهایی در دست هر فرد بصورت یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک ایفای نقش نماید و قطعا نقش قابل توجه ای را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی می کند.

ساک دستی تبلیعاتی در حال حاضر در انواع و اقسام جنس های کاغذی، پارچه ای و یا نایلونی تولید می گردد، ساک دستی های کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می گردد که دو مدل گلاسه و مقوای پشت طوسی به جهت استحکام بالاتر باید با سلفون روکش گردد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تبلیغات نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان

رسول شکری نیا با اشاره به اینکه صداوسیما فرصت تبلیغاتی برای هر دو نامزد در حوزه گنبدکاووس برای بیان مطالبشان را فراهم کرد، گفت: فیلم‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود.

وی افزود: از بین دو نامزد، یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • مرکزی| مهمانان ناخوانده‌ای به نام «پیامک‌های تبلیغاتی»
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • توقف‌ تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ