Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه عدالت خواهی و مبارزه با فساد در گام دوم انقلاب با جدیت دنبال می‌شود گفت: مهمترین مسئولیت مدیران نظارت دقیق ومستمر بر امور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سیداحمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی استان ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در سه سنگر علم وجهاد وخدمت باهم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سنگر علم معلمی دلسوز و به دنبال تعلیم و تربیت بودند، در سنگر جهاد و مبارزه خستگی ناپذیر ومقاوم، در سنگر خدمت ودولت این دوشهید خدمتگزارانی صادق، ساده زیست و بلند همت در خدمت به مردم بودند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: با نام این دوشهید به طور طبیعی دو صفت ساده زیستی وتوجه آنها به محرومین ومستضعفین به ذهن ما می آید به طوری که با رفتارشان الگویی در ساده زیستی وتوجه به قشر ضعیف جامعه برای مسئولان نظام شدند.

وی بیان کرد: آنها از نظر اعتقادی خیلی مقید بودند والتزام عملی به اسلام وولایت داشتند، معتقد بودند جوهره اصلی انقلاب اسلامی ایران ولایت است وخود را مقلد میدانستند و افتخار میکردند وروی باور واعتقاد خود مسئولیت را پذیرفتند وخدمت کردند.

میرعمادی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی است که مجموعه مسئولان نتیجه تلاش وکوشش خود را ارائه دهند تصریح کرد: امسال هفته دولت دو خصوصیت ممتاز دارد، دولت تمام همت وتلاش خود را در رسیدگی به سیل زدگان داشت و با همت مردم وگروههای جهادی عملکرد خوبی را ارائه وشاهد مدیریت انقلابی در ماجرای سیل بودیم که نقطه قوت ودستاورد بزرگی است.

وی گفت: هفته دولت امسال اولین سال هفته دولت در گام دوم انقلاب است و با این گام مجموعه دستگاههای اجرایی نقش آفرینی میکنند و برای اینکه متوجه مسئولیت خودمان شویم باید بدانیم در چه مرحله ای هستیم و به دنبال پیشرفت با تکیه بر ظرفیت های داخلی باشیم و روی پای خود بایستیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب صادر شده و مهمترین قطب تاثیرگذار در رویدادهای منطقه است و کشورها بدون ایران قادر به تصمیم گیری و نقش آفرینی نیستند به طوری که امروزه حرف جمهوری اسلامی ایران این است که منطقه خاورمیانه متعلق به مردم منطقه است و آمریکا حق دخالت ندارد.

وی اظهار داشت: حرف جمهوری اسلامی حرفی نو است واستقلالی که به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده است باید سایر کشورها هم به دست آوردند تا بیگانگان برای کشورها تصمیم نگیرند و تمام کشورها به یقین رسیده اند که راه جمهوری اسلامی راه درستی است.

 میرعمادی با بیان اینکه مسئولان باید مردمی و به قانون و شریعت اسلامی پایبند باشند افزود: در گام دوم انقلاب باید تغییر رویه دهیم ومسئولان ارتباطشان را با مردم قوی تر و براساس اولویت بندی در امور قدم بردارند و با روحیه ایثار و پایبندی خوشنودی خدا و مردم را در نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز مدیران فاسد وضایع کننده بیت المال هستند عنوان کرد: مهمترین مسئولیت مدیران نظارت دقیق ومستمر بر امور است و باید با اقدام عملی، توجه به مشکلات، معیشت، اشتغال و پاسخگو بودن در کار و شفافیت، امید را دل مردم تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: باید انسانهای سالم، پاک دست، با نجابت وکسانی که حرفشان کم ومنفعتشان زیاد و دارای انگیزه باشند به کار گرفته شوند؛ هر مدیری دو ابزار زمان واعتبار را برای مدیریت دارد ومدیران نباید ازحضور در محل کار طفره روند.

وی با بیان اینکه عدالت خواهی ومبارزه با فساد در گام دوم انقلاب با جدیت دنبال می‌شود تصریح کرد: نظام ما کار آمد و توانمند می‌شود وهفته دولت نشان دهنده کارآمدی و توانمندی دولت در امور اجرایی کشور است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم را مسموم کرده است و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این نا امیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دوره توانمندسازی معرفتی شناختی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه‌های هفت‌گانه مشهد مقدس با همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) در عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج در تسهیل امور در دوایر دولتی استان و با محوریت جهاد تبیین در مشهد برگزار شد.

سردار سید هاشم غیاثی طی سخنانی در این دوره اظهار داشت: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت رسانی بهتر به مردم است، مردمی که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمانها وفادار هستند.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت مقام معلم و کارگر و اشاره به اینکه اینان دو قشر خدوم نظام و انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد : معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظورخنثی سازی توطئه ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب حرکت می کنند.

غیاثی خاطرنشان کرد: در مسئله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که مقام معظم رهبری فرمودند: «جهش تولید با مشارکت مردم»؛ این یعنی همان الگوی بسیج، این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم معظم له باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاههای مقاومت بسیج در ادارات ، تصریح کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم را مسموم کرده است و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

احمد زارعی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) نیز ضمن بزرگداشت مقام معلم و نیز هفته کار و کارگر، اظهار داشت: فلسفه این مراسم به عنوان دوره آموزشی و توانمندسازی فرماندهان بسیج ادارات یک نگاه کاملاً تخصصی در حوزۀ تعریف کار در جهت وظیفه مشترک با تسهیل امور مردم در ادارات، بیان دیدگاه‌ها، تعامل و هم‌افزایی بین دستگاهی دولتی است.

زارعی با تأکید بر رفع مشکلات و مسئله‌ها کمک و خدمت رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم، یادآور شد: فرماندهان بسیج در ادارات حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند و پایه مهم آن فقط مردم می‌باشند که هدف اصلی از این دوره های آموزشی تبیین مشارکت و جلب رضایت مردم است.

وی بیان کرد: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین است که مردم عزیز از آن محرومند و برای جهت نیل به سمت تعالی و پیشرفت با استفاده از ظرفیت درون سازمانی که اعضای بسیج ادارات در واقع همان کارکنان، مسئولان، معاونین و کارشناسان خود دستگاه‌هاست، دارد.

گفتنی است؛ دوره توانمندسازی معرفتی شناختی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه های هفت گانه مشهد مقدس با همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) در عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج در تسهیل امور در دوایر دولتی استان و با محوریت جهاد تبیین در مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور