Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- خورهای بندر ماهشهر و جزایر بنه، دیره، قبرناخدا، ندل گار و واسطه خلیج فارس در فهرست آثار ملی طبیعی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا، مصطفی پورعلی مدیر کل ثبت آثار وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی با اعلام این خبر گفت: «در همایش شورای ملی ثبت میراث طبیعی کشور که در تاریخ 5 و 6 شهریور در انزلی در حال برگزاری است، 180 پرونده اثر طبیعی کشور از 25 استان در این همایش با حضور اعضای شورای ثبت ملی طبیعی مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او افزود: «تاکنون آثار شاخصی نظیر مجموعه آبشارهای کرنگ کفتر، رویشگاه درختان پسته وحشی قازانقایه و آبشارهای لوه گالیکش از استان گلستان، آبشار شرشر بهشهر، آب مراد لاسم آمل، رویشگاه سوسن چلچراغ اطاقسی بابل از استان مازندران؛ گنبد و غار نمکی تیربوییه و آبگرم هرمزگان در فهرست آثار ملی طبیعی قرارگرفته است.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خور ماهشهر خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، در پایان مسابقات هندبال پنج نفره بانوان کیش تیم‌های خلیج فارس، المپیک و موج‌های خروشان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسابقات در سالن چند منظوره دهکده ورزشی المپیک برگزار شد.

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم