Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سلاحورزی ظهر چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان در سخنانی با اشاره به طرح اصلاح قانون چک، اظهار داشت: در تبصره ذیل این قانون این اجازه داده شده  که در شرایطی، شورای تامین استان ها می توانند سه مورد از محرومیت های در نظر گرفته شده در ماده پنج قانون اصلاح چک را به مدت یک سال به حالت تعلیق درآورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این موضوع در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان مطرح و به تصویب رسید، عنوان کرد: در شورای تامین استان نیز این امر مصوب و ابلاغ شد.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان با تاکید بر اینکه علیرغم اینکه شورای تامین این مصوبه را ابلاغ کرده، فعالین اقتصادی استان اعلام می کنند که به دلیل اینکه چک برگشتی دارند بانک ها برای آنها افتتاح حساب انجام نمی دهد، افزود: همچنین فعالین اقتصادی نمی توانند تسهیلات، ضمانت نامه یا «ال سی» از بانک ها بگیرند.

سلاحورزی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی بانک ها باید در این زمینه ورود پیدا کند تا محرومیت های ماده پنج قانون اصلاح چک تا یک سال در لرستان به حالت تعلیق در آیند، افزود: با وجود اینکه شش ماه از تصویب این مصوبه در شورای تامین گذشته هنوز فعالین اقتصادی استان از این تسهیلات و همکاری که شورای تامین برای آنها در نظر گرفته، نمی توانند استفاده کنند.

وی، تصریح کرد: در این راستا با هر روشی که خود بانک ها می دانند، این مصوبه را عملیاتی کنند تا از این ظرفیت فعالین اقتصادی استفاده کنند.

کد خبر 4704904

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی خرم آباد حسین سلاح ورزی طرح اصلاح قانون چک هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان عید غدیر خم یاسوج استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر این شهرستان با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضائی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آن‌ها نخواهد شد.

کد خبر 749754

دیگر خبرها

  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟