Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی قشم از کشف دوتن پودرمکمل و 159هزار عدد قرص قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین الهی در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت اقتصادی، مقابله با پدیده قاچاق و رصد اخبار واصله مبنی بر اقدام فردی به هویت مشخص که قصد انتقال پودر مکمل بدنسازی و پخش آن درقشم داشته ،موضوع در دستور کار دایره مبارزه با کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قشم بیان کرد: پس از تایید صحت و سقم خبر و ضمن هماهنگی های لازم قضایی،ماموران نسبت به شناسایی محل دپوی پودرها و قرص های غیرمجاز اقدام نموده و در محل حاضر شدند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد : پس از ورود ماموران به محل دپو ، مشخص شد پودرها و قرص ها به صورت قاچاق وارد شده و خارج از شبکه توزیع رسمی است.

الهی بابیان اینکه کارشناس پرونده ارزش اموال مکشوفه را 8میلیارد ریال برآورد کرده تصریح کرد : دوهزار و 66کیلو پودرمکمل و 159هزار و 240عددقرص قاچاق در این عملیات کشف و تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان موضوع ادامه دارد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پودر مکمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان، در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار، بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی، شامل: یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.  

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هر گونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان