Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@16:08:11 GMT

مدیریت پرسپولیس؛ نتیجه دعوا با مهدی تاج؟!

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۶۹۷۴

مدیریت پرسپولیس؛ نتیجه دعوا با مهدی تاج؟!

به گزارش وانانیوز، 

محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان مدیر‌عامل جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب شد. این در حالی است که پیش از این ایرج عرب یک روز در میان از سمت خود استعفا می‌کرد و بعد خبر استعفایش را تکذیب! این اولین تغییر در مدیریت باشگاه پرسپولیس نبوده و آخرین هم نخواهد بود و همه این‌ها در حالی است که پرسپولیس در سه فصل اخیر قهرمان لیگ برتر و جام‌حذفی شده و حتی در آسیا هم روی سکوی دوم رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تغییرات باید گفت تغییر مدیریت در باشگاه‌ها ربطی به نتایجی که می‌گیرند، ندارد و وزارت ورزش و جوانان هر‌گاه دلش بخواهد مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را تغییر می‌دهد که این یک بدعت بد است. 

هر از گاهی که مدیری با وزارت ورزش و جوانان به مشکل برمی‌خورد از سوی فدراسیون فوتبال سمت می‌گیرد و هر که با فدراسیون فوتبال وارد دعوا می‌شود از سوی وزارت ورزش و جوانان سمت می‌گیرد. محمدحسن انصاری‌فرد پیش از این رئیس سازمان لیگ فوتسال بود، اما بعد از اینکه مهدی تاج رأی به حضور محمد‌رضا ساکت در کمیته فنی داد از سمت خود استعفا کرد و بعد از استعفا از سوی وزیر ورزش و جوانان برای حضور در رأس کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس دعوت به کار شد و از سوی دیگر هم داریوش مصطفوی و حمیدرضا گرشاسبی بعد از انتخابات از وزارت ورزش به عضویت کمیته استیناف و کمیته تعیین وضعیت درآمدند!

محمدحسن انصاری‌فرد از جنس پرسپولیس و مدیریت فوتبال است و پیش از این هم مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس بوده است. او زننده تنها گل پرسپولیس در بازی قهرمانی این تیم در آسیا (جام در جام) بوده، اما دفعه قبل خیلی عملکرد قابل دفاعی در باشگاه نداشته است. هر چند اکنون باتجربه‌تر از گذشته شده و می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

آیا محمدحسن انصاری‌فرد بهترین گزینه برای مدیریت باشگاه پرسپولیس بوده است؟ اگر پاسخ این سؤال منفی است که باید به وزارت ورزش و جوانان ایراد گرفت و اگر پاسخ این سؤال مثبت است که نباید در ماه‌های آینده شاهد خداحافظی او از مدیریت باشگاه پرسپولیس باشیم. همانند علی‌اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی و ایرج عرب!

محمدحسن انصاری‌فرد در حالی به عنوان مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد که نبی و کاشانی در جلسه هیئت‌مدیره حضور داشتند. دو عضو که یکی رئیس هیئت‌مدیره است و دیگری نایب‌رئیس. این خود می‌تواند تنش‌زا باشد.

تیم زمانی موفق می‌شود که همه اعضای هیئت‌مدیره با هم یکدل باشند. وظفیه اتحاد بین اعضای هیئت‌مدیره بر دوش وزارت ورزش و جوانان است که مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را انتخاب می‌کند. البته این ناهماهنگی قبلاً هم وجود داشته است. نمونه اش در استقلال. سعادتمند بعد از انتخاب به عنوان رئیس هیئت‌مدیره باشگاه، خیلی در این باشگاه دوام نیاورد و از سمت خود استعفا کرد، هر چند اکنون زمزمه‌های مدیرعاملی‌اش در استقلال به گوش می‌رسد! این نشان می‌دهد وزارت ورزش و جوانان اول اعضای هیئت مدیره دو باشگاه را انتخاب می‌کند و بعد از آن‌ها می‌خواهد با هم هماهنگ شود که این یک استراتژی غلط است.

موفقیت یکی از دستاورد‌های ثبات مدیریت است و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که برای دیگر باشگاه‌ها الگو هستند باید این مسئله را تجربه کنند. تغییر پی در پی مدیر بی‌شک در درازمدت به تیم‌ها ضربه می‌زند و موجب عدم آینده‌نگری باشگاه‌ها می‌شود. به هر صورت هر مدیری برای خود برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت دارد و زمانی می‌تواند برنامه‌های خود را به درستی در باشگاه پیاده کند که خیالش از بابت ادامه حضور در باشگاه راحت باشد.

پرسپولیسی‌های پیشین پاسخ می‌دهند
آیا انصاری‌فرد گزینه مناسبی برای مدیرعاملی پرسپولیس بود؟
جعفر کاشانی: انصاری‌فرد تنهایی نمی‌تواند کاری کند
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: به هر حال انصاری‌فرد از تحصیلکرده‌های باشگاه پرسپولیس است و سابقه مدیریتی هم دارد. اگرچه هیچ‌کس در پرسپولیس نمی‌تواند کار‌ها را یک‌تنه انجام دهد و باید کار‌ها به صورت همکاری با یکدیگر و همراهی پیشکسوتان و هواداران انجام شود. فکر می‌کنم پرسپولیس با حضور افرادی، چون انصاری‌فرد می‌تواند موفق ظاهر شود. پرسپولیس باشگاه بزرگی است که چند دهه سابقه دارد و قطعاً مدیریت چنین باشگاه بزرگی کار سختی خواهد بود.
ناصر ابراهیمی: نمی‌دانم در سر وزیر چه گذشته است!
مربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس در این خصوص به خبرورزشی گفت: نمی‌دانم در سر وزیر ورزش چه گذشته که مدیرعامل را عوض کرده و انصاری‌فرد را آورده است. ۲۱ مدیرعامل بعد از انقلاب در پرسپولیس عوض شده و این همه تغییرات پی‌درپی چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ انصاری‌فرد دفعه قبل که آمد، پولی وجود نداشت و او هم ناکام از تیم رفت و حالا باید پرسید که آقای انصاری‌فرد آیا پولی وجود دارد که بتوانی مدیریت کنی یا باز هم به خاطر بی‌پولی دچار مشکل می‌شوی و از تیم می‌روی؟ به نظر من آن‌ها که باید از تیم می‌رفتند، اعضای هیئت مدیره بودند.
بهروز رهبری‌فرد: خدا به داد پرسپولیس برسد!
کاپیتان اسبق پرسپولیس در این خصوص به ما گفت: وقتی شنیدم انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس شده، شوکه شدم. مگر چند بار یک مدیر ناموفق را امتحان می‌کنند؟ چرا پرسپولیس این‌طوری است که انصاری‌فرد‌ها باید چند دوره مدیر پرسپولیس شوند در حالی که همواره ناموفق بوده‌اند؟ واقعاً خدا به داد پرسپولیس برسد. حتم دارم او دوباره در پرسپولیس دچار مشکل خواهد شد و مثل قبل مجبور می‌شود برود. تا جایی که خودم به شخصه با او کار کرده‌ام، هیچ نکته مثبتی در کار‌های مدیریتی او ندیدم.
وحید قلیچ: احتمالاً می‌خواهد رکورد مدیرعاملی را بزند!
سنگربان ملی‌پوش اسبق پرسپولیس در این خصوص گفت: نمی‌دانم چه بگویم. بحث من بحث مدیریت و مدیرعاملی است و خصومت شخصی با کسی ندارم. مثلاً انصاری‌فرد چه فرقی با عرب دارد؟ تمام انتقادات من از عرب شامل حال انصاری‌فرد می‌شود. چرا انصاری‌فرد‌ها که چندین دوره ناموفق در پرسپولیس داشته‌اند، باز هم مدیرعامل می‌شوند؟ شاید می‌خواهند رکورد مدیرعاملی را بزنند! حالا حالا‌ها هم جا دارند و قطعاً در سال‌های بعدی هم دوباره روی کار می‌آیند. من به زودی نظرات خودم را درخصوص مدیرعاملی انصاری‌فرد خواهم گفت.
محمد پنجعلی: انصاری‌فرد کار سختی درپیش دارد
کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی در این خصوص گفت: انصاری‌فرد قبلاً هم مدیرعامل پرسپولیس بوده و می‌داند در تیم چه مشکلاتی وجود دارد و کارش سخت خواهد بود. اگر هواداران و وزارت ورزش از او حمایت کنند، می‌تواند موفق شود. عرب با رفتن برانکو خیلی مشکل پیدا کرد و پولی هم وجود نداشت که بتواند کار کند. حالا انصاری‌فرد اولین کاری که باید بکند برگرداندن آرامش به پرسپولیس است، چون او از جنس پرسپولیس بوده و می‌داند چه شرایطی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. انصاری‌فرد باید فضا را آرام کند.

منبع: وانا

کلیدواژه: محمدحسن انصاری فرد باشگاه پرسپولیس پرسپولیس ایرج عرب پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک است.

آلومینیوم که در هفته شانزدهم پرسپولیس را در همین ورزشگاه شکست داده بود در پی تکرار این نتیجه برابر مدافع عنوان قهرمانی این جام است.

آلومینیوم اراک نسبت به بازی قبلی یک تغییر داشته و امیر نوری جای خود را به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

اسماعیل شریفات، مرتضی تبریزی و ابوالفضل سلیمانی به دلیل مصدومیت در فهرست تیم آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس حضور ندارند.

ترکیب آلومینیوم به این شرح است:
احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟