Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب دوم مسابقات یو اس اوپن، با شگفتی های زیادی همراه بود.

طرفداری- در شب دوم گرند اسلم یو اس اوپن، نام های بزرگی حذف شدند.

در شب دوم این مسابقات، دومینیک تیم، مرد شماره 4 رنکینگ ATP، مقابل توماس فابیانو ایتالیایی و رنک 87 جهان، تن به شکست 1-3 داد و خیلی زود از این مسابقات کنار رفت. تیم اتریشی تنها در ست دوم این بازی موفق بود و در ست های بعد، نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شگفتی دیگر شب دوم مسابقات، حذف کارن خاچانوف روس، مرد شماره 9 تنیس جهان بود. خاچانوف 23 ساله در حالی این دیدار را 2-3 به واسک پاپسیپیل کانادایی واگذار کرد که ست های دوم و سوم بازی را به سود خود به پایان برده بود. این انتهای کار نبود و تنیسور کانادایی موفق شد ست های چهارم و پنجم را نیز مثل ست نخست به سود خود به پایان ببرد تا یکی دیگر از 10 نفر برتر رنکینگ جهان، از این مسابقات کنار رود. 

دیدار جذاب استفانوس سیتسیپاس یونانی، مرد شماره 8 تنیس دنیا با آندری روبلف روس که به رده چهل و سوم این رنکینگ رسیده است نیز با برتری روبلف و حذف سیتسیپاس به پایان رسید. روبلف که در مسترز سینسیناتی قوی ظاهر شده بود، اینجا نیز با ارائه نمایشی جذاب و قدرتمند، توانست 1-3 مقابل سیتسیپاس یونانی به پیروزی برسد و یک مدعی دیگر نیز از دور رقابت ها کنار برود.

روبرتو باتیستا آگوت اسپانیایی، مرد شماره 10 تنیس جهان نیز از دیگر مدعیان این مسابقات بود که نتوانست از دور اول بالاتر برود. آگوت در دیداری دشوار، مقابل میخائیل کوکوشکین قزاقستانی با نتیجه 2-3 شکست خورد و حذف شد. به این ترتیب، 4 بازیکن از 10 بازیکن برتر رنکینگ ATP، در روز دوم مسابقات، حذف شدند. 

دیگر نتایج مهم بخش مردان به شرح زیر است:

رافائل نادال 0-3 جان میلمن نیک کیریوس 0-3 استیو جانسن آلرت راموس وینولاس 3-0 گائل مونفیس فیلیکس آگر آلیاسیم 3-0 دنیس شاپووالوف رابین هاس 3-0 دیگو شوارتزمن تنیس سندگرن 2-3 جو ویلفرد سونگا گولرمو گارسیا لوپز 3-0 جان ایسنر مارین چیلیچ 0-3 مارتین کلیتسان ریچارد گاسکه 3-1 متئو بارتینی توبایس کامکه 3-1 فرناندو ورداسکو الکساندر زورف 2-3 رادو آلبوت

در بخش زنان نیز شاهد بازی های جذابی بودیم. آریانا سابالنکا، نفر نهم رنکینگ WTA، با اینکه ست اول را به هموطنش ویکتوریا آزارنکا واگذار کرد، اما در دو ست بعدی به پیروزی رسید و به مرحله بعد رسید.

کوکو گاف 15 ساله که در ویمبلدون شگفتی ساز شده بود، علی رغم شکست در ست نخست، در نهایت موفق به شکست 1-2 آناستاسیا پوتاپووا روس شد و به مرحله دوم این رقابت ها رسید.

نتایج مهم بخش زنان به شرح زیر است:

سیمونا هالپ 1-2 نیکول گیبس آنا بلینکووا 2-1 نائومی اوساکا کیکی برتنس 0-2 پائولا بادوسا پترا کویتووا 0-2 دنیسا آلرتووا آنا کالینسکایا 0-2 اسلوان استفنس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم

نوشاد عالمیان در مسابقات گرنداسمش عربستان، لیانگ نفر چهارم تنیس روی میز دنیا را 3 بر 2 شکست داد و به مرحلۀ یک‌هشتم راه یافت. نوشاد در ادامه باید با برندۀ دیدار شیندنگ رنکینگ 15 جهان از چین و فیلاس رنکینگ 74 جهان از آلمان بازی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حذف عالمیان از مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • حذف عالمیان با شکست برابر حریف ۱۹ ساله/پایان کار با ۱۷ هزار دلار
  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم
  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد