Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@23:08:18 GMT

توضیح فدراسیون درباره طراحی ضعیف پیراهن تیم ملی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۷۶۴۵

فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره طراحی البسه تیم ملی با برند جدید ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون فوتبال در سایت رسمی اش نوشت: با توجه به اینکه قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت آل اشپورت به تازگی به امضا رسیده، فدراسیون فوتبال جهت جذب بهترین ایده‌ها و طراحی‌های مردمی فراخوان منتشر کرد. ضمن اینکه در آن مقطع از شرکت آل اشپورت درخواست شد تا طراحی‌های ویژه خود را برای تیم‌های ملی مهیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرآیند در حال حاضر در مقطع بررسی و اقدام است که بر اساس طرح مصوب فدراسیون آماده و تولید شود. آنچه در حال حاضر در فضای مجازی در حال نشر است به عنوان نمونه البسه تیم‌های ملی مطرح است که از اقلام موجود است. طبیعی است برای طراحی و تولید بر اساس الزامات مدنظر و همچنین رصد و انتخاب بهترین طرح ها، شرکت‌ها فرآیند تولید حدود شش ماهه نیاز دارند و آنچه در مقطع کنونی استفاده خواهد شد بهره برداری از طرح‌های موجود است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی آلشپورت طرح پیراهن البسه تیم ملی فرشاد مقیمی هلال احمر علی اصغر پیوندی گروه هفت قاتل امام جمعه کازرون شهید باهنر شهید رجایی ناصر کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس

سیلوا وقتی ۲۴ سال داشت، فلومیننزه را به مقصد فوتبال اروپا ترک کرد.

تیاگو سیلوا در پایان فصل 24-2023 از چلسی جدا می شود و به باشگاه فلومیننزه برزیل خواهد پیوست. سیلوا که پیش از انتقال به میلان در سال 2009، سه سال در این تیم بازی کرده بود، قرارداد دو ساله خود با فلومیننزه را امضا کرد. این مدافع با تجربه برزیلی بعد از ۱۵ سال فعالیت در فوتبال اروپا و بازی در پیراهن میلان، پاری سن ژرمن و پاری سن ژرمن به فوتبال برزیل برمی گردد تا در آستانه ۴۰ سالگی، مقطع پایانی دوران حرفه ای خود را در کشورش سپری کند.

رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • تولید زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور توسط دانش‌بنیان‌ها
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • توضیح دفتر نتانیاهو درباره بستن شبکه الجزیره