Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام پناهیان در قزوین گفت: مومن باید سیاسی باشد، چراکه اگر سیاسی نباشیم، مدیران خوب مظلوم واقع می‌شوند، ما نیاز به تحلیل سیاسی بسیار قوی و راهبردی برای آینده و تلاش سیاسیون مومن و انقلابی برای وحدت داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام‌ علیرضا پناهیان در نشست بصیرتی که صبح امروز در حسینیه آیت‌الله‌ شالی(ره) قزوین و با حضور روحانیون، طلاب و فعالین‌عرصه‌هیئت برگزار شد، اظهار کرد: در بین یاران ائمه حضرت ابوالفضل(ع) بصیرترین افراد است و شهدا به مقام ایشان غبطه می‌خورند علت آن هم ولایتمداری و تبعیّت محض از ولی‌خدا است که منجر به ذوب در ولایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مومن باید سیاسی باشد، چراکه اگر سیاسی نباشیم، مدیران خوب مظلوم واقع می‌شوند، ما نیاز به تحلیل سیاسی بسیار قوی و راهبردی برای آینده و تلاش سیاسیون مومن و انقلابی برای وحدت داریم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اوضاع سیاسی حکومت امیر المومنین علی (ع) بیان کرد: امیرالمومنین گاهی بخاطر مواضع سیاسی خود، در بین دوستانش نیز غریب بود و مردم کوفه تهمت‌ می‌زدند که علی(ع) توانایی مدیریت ندارد، حتی مردم امام‌حسن‌مجتبی(ع) را از معاویه بسیار پاک‌تر و با‌تقوا تر از معاویه می‌دانستند، اما می‌گفتند که معاویه پوزیشن مدیریت دارد.

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در همایش دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی مبنی بر ملاقات با افرادی برای حفظ منافع ملی، تصریح کرد: با وجود شکست‌ در مذاکرات برجام و دستاورد تقریبا هیچ آن، آقای روحانی دم از ملاقات و مذاکره مجدد می‌زند.

 

پناهیان اذعان کرد: یادمان نرود که انتخابات امریکا نزدیک است و ترامپ که از ایران لطمه‌ی بسیار خورده است هم‌اکنون به کمک نیاز دارد، حال باید پرسید چرا این کمک از سوی رئیس جمهور کشور ما به ترامپ می‌شود که پاسخش را فقط باید از آقای روحانی پرسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست

آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است