Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@22:18:35 GMT

فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۷۸۸۸

فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است

آیت الله میرعمادی، فلسفه وجودی ما را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: خدمت به مردم با خالصانه و برای جلب رضایت مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله«سیداحمد میرعمادی»، امروز(6 شهریور) در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر در حوزه کمالیه خرم‌آباد، وابستگی به پست و مقام را بی‌ارزش خواند و افزود: وارستگی اخلاقی و دینی سرلوحه کار مسؤولان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، با تأکید بر ضرورت خدمت خالصانه، نداشتن چشم‌داشت و نداشتن انتظار تعریف و تمجید از سوی مسئولان، عنوان داشت: ساده زیستی مهم ترین ویزگی مسئولان است.

 

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است، عنوان داشت: رضایتمندی مردم امری ضروری بوده و مسئول باید در انجام رسالت خود به رضایت مردم توجه داشته باشد و نباید بر مردم مشقت و زحمتی تحمیل کنند.

 

آیت الله میرعمادی، وارستگی و دلبستگی را از ویژگی‌های مهم شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر دلبسته خدا، ایمان، مردم و ولایت بودند.

 

وی با تأکید بر ضرورت سرکشی مسئولان از فقرا و نیازمندان اظهار داشت:  وقتی آدم به حاشیه‌های شهر می‌رود درد را احساس می‌کند، باید بین مردم بود، درد مردم را از نزدیک احساس کرد و گام های استواری برای خدمت به مردم برداشته شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ثمره خون شهدا است، به راحتی به دست نیامده که به راحتی از بین برود، شجره این انقلاب برخلاف شجره خبیثی که تعفن شهوت و مقام از آن‌ها می ‌بارد پاک است، امروز این انقلاب مفاسد را کنار می زند و راه خود را ادامه می دهد.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت خبرگزاری شبستان مسجد ماه محرم استان بوشهر شبستان یزد پیرغلامان حسینی روزنامه مردم خدمت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری

رئیس کل دادگستری استان مازندران از بررسی ۵۳ فقره پرونده در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی این استان مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ملاقات مردمی در این هفته با حضور مسئولان قضائی اظهار کرد: در این ملاقات و دیدار مردمی ۵۳ مورد از پرونده متقاضیان در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید مورد بررسی و پاسخ داده شد.

وی افزود: این پرونده‌ها در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضائی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مدنظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی با تاکید بر اینکه این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصاً وارد میدان شده است و این موضوع افزایش رضایت‌مندی مردم از قوه قضائیه را به همراه دارد.

کد خبر 749716

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند