Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین بهرامی گفت: امروز نیز جوانان برومند صنعت دفاعی اراده خود را در ساخت سامانه‌های پیشرفته پدافند هوائی عملی ساختند و متناسب با پیشرفت‌های دنیا، خود را به روز کردند. تاریخ انتشار: 15:29 - 06 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۳۵۶

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح کشور در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه پدافند هوائی ۳۷۳ اظهار داشت: در قرآن موضوع مهم استقامت به ما امر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در موضوع استقامت دو مولفه حائز اهمیت است گفت: استقامت را خداوند متعال به پیغمبر (ص) دستور داد و ما نیز برای نهادینه کردن این موضوع مهم باید اراده و عمل را در وجود خود نهادینه سازیم.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی با بیان اینکه رزمندگان و مجاهدان ایران اسلامی در ۸ سال جنگ تحمیلی اراده و عمل خود را با تجهیزات اندک دفاعی به منصه ظهور گذاشتند گفت: امروز نیز جوانان برومند صنعت دفاعی، اراده خود را در ساخت سامانه‌های پیشرفته پدافند هوائی عملی ساختند و متناسب با پیشرفت‌های دنیا، خود را به روز کردند.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: دشمنان به دروغ، علت عدم حمله نظامی خود را کشته شدن عده معدودی غیر نظامی عنوان میکنند، در حالی که در سابقه خود کشتار هزاران مردم بی دفاع ژاپن با سلاح اتمی را دارند.

وی در همین زمینه اضافه کرد: علت عجز و ناتوانی دشمنان علیه ایران اسلامی ناشی از همین اراده و عمل است.

حجت الاسلام بهرامی در توصیف نمایشگاه صنعت دفاعی خاطرنشان ساخت: سامانه‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه نمادی از قدرت، عزت، افتخار، تلاش و مجاهدت دست اندرکاران وزارت دفاع را به منصه ظهور رسانده است.

 بیشتر بخوانید.

صنعت دفاعی کشور، تجلی باور راهبردی «ما می‌توانیم» است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حجت الاسلام بهرامی سازمان قضایی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد

به گزارش خبرنگار مهر، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی عصر امروز در افتتاحیه کنفرانس بین المللی هسته‌ای در اصفهان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند بسیاری از کشورها، با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد.

وی افزود: امروز به ویژه که دنیا با تغییرات مواجه است و اراده جمعی کشورها مبتنی بر کربن صفر تا ٢٠۵٠ به میثاق تبدیل شده است، ما بیش از پیش در راستای نشر و گسترش فناوری هسته‌ای برای رسیدن به انرژی پاک و پایداری، تلاش خواهیم کرد.

اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران رسیدن به بیست هزار مگاوات برق هسته‌ای تا سال ١۴٢٠ را در برنامه خود قرار داده است و این برنامه در سواحل جنوبی و شمالی کشور، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6098408

دیگر خبرها

  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران