Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام طهماسبی، به بیان ویژگی های دولت تراز انقلاب پرداخت و گفت: مهم ترین آن التزام عملی به شعار انقلاب و برقرار عدالت است.

حجت الاسلام «ابراهیم طهماسبی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: برقراری عدالت و مقابله و مبارزه با فساد امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه کوهدشت، ضمن تقدیر از فعالیت‌های قوه قضائیه درزمینه عدالت اجتماعی، اظهار داشت: دولت بایستی افراد فاسد را خودش معرفی کند.

 

وی ادامه عنوان کرد: حرکت آیت‌الله رئیسی در برخورد با مفسدین، سیستماتیک و هدفمند بوده و امیدواریم تا آخر با اقتدار و قوت ادامه یابد.

 

حجت الاسلام طهماسبی، اشاره به اهمیت حقوق متقابل دولت و ملت، عنوان داشت: التزام عملی به شعار انقلاب، تهیه برنامه‌های ویژه اقتصاد مقاومتی، مقابله با رانت خواری و فساد اداری، نظارت دقیق، دل بریدن از بیگانگان از ویژگی‌های دولت تراز اسلامی است.

 

وی افزود: میدان دادن به جوانان، مدیریت جهادی با تلاشی مجاهدانه، رعایت بیت‌المال و عمل به قانون از دیگر ویژگی های دولت تراز انقلاب اسلامی است که با آن در گام دوم انقلاب پیشروی خواهد کرد.

 

امام جمعه کوهدشت، اظهار داشت: مسئولان در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند و با برقراری عدالت و مبارزه با فساد باید پیمودن ادامه مسیر انقلاب را هموار سازند.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد خبرگزاری شبستان روزنامه ماه محرم مجلس کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مبارزه با فساد عدالت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات

سرپرست سازمان خصوصی سازی، گفت: وزارت رفاه شرایطی را تعیین کرده که هر فردی واجد شرایط باشد؛ مشمول دریافت سهام عدالت می‌شوند.

ابراهیم بازیان با بیان اینکه با واگذاری سهام عدالت جاماندگان، قطار سهام عدالت به ایستگاه پایانی می‌رسد، گفت: اگر فردی مشمول سهام عدالت جاماندگان نشده می‌تواند اعتراض خود را به وزارت رفاه منتقل کند.

به گزارش ایلنا، وی درباره موضوع انبوه پیامک‌ها برای ثبت نام سهام عدالت جاماندگان اظهار داشت: مردم توجه داشته باشند همانطور که بار‌ها گفته شده ثبت‌نام سهام عدالت جاماندگان تنها شامل ۵ میلیون نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و تعدادی از ایثارگران می‌شود. اساسا تشخیص اینکه چه فردی جزو جاماندگان سهام عدالت می‌شود با وزارت رفاه بوده و شرایط را این وزارتخانه تعیین کرده است.

وی تاکید کرد: بررسی و تشخیص این موضوع بر عهده وزارت رفاه است و اگر فردی مشمول سهام عدالت جاماندگان نشده می‌تواند اعتراض خود را به وزارت رفاه منتقل کند.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه به زودی بسته پرتفوی سهام عدالت جاماندگان را ارائه می‌کنیم و هرگونه واگذاری‌های جدید سهام عدالت منوط به دارایی دولت، ادامه داد: به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام (ارائه سهام به ۵ میلیون مشمول) به ایستگاه پایانی می‌رسد به شرط اینکه پرتفوی پیشنهادی را از محل دارایی‌های دولت فراهم و بتوان این سهام را واگذار کنیم.

بازیان گفت: وزارت رفاه شرایطی را تعیین کرده که هر فردی واجد آن شرایط باشد مشمول دریافت سهام عدالت می‌شوند، در نهایت اگر فردی بر این باور است که شامل شرایط دریافت سهام عدالت جاماندگان است می‌تواند اعتراض خود را به مجموعه وزارت رفاه که متولی این موضوع هست، منتقل کند.

وی در پاسخ به این سوال که بنابراین واگذاری سهام عدالت با مدل سال ٨۵ که طیف وسیعی از جامعه مشکل دریافت سهام عدالت می‌شدند، تکرار نخواهد شد، تاکید کرد: دولت هیچ تعهدی نسبت به واگذاری سهام به تمام مردم ندارد چرا که واگذاری سهام ناظر به وجود منابع است، اگر منابع اجازه دهد سیاست‌های دولت و در واقع سیاست مجموعه حاکمیت، این بحث را رقم می‌زند. تاکید می‌کنم که شرط هر گونه واگذاری دارایی و منابع دولت است و براساس آن می‌توان در این باره سیاست‌گذاری کرد.

tags # سهام عدالت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • معلمان مدیران تراز انقلاب تربیت کنند
  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است/ شهید مطهری معلم تراز انقلاب بود
  • تبیین سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب/معلمان امیدآفرینی کنند
  • اهمیت کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص در آموزش و پرورش
  • اقدامات خشن دولت آمریکا برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد حقوق بشر است