Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@21:25:06 GMT

بازیگر مصدوم شد، کارگردان جای او را گرفت

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۸۲۵۳

شامگاه سه‌شنبه ۵ شهریور در حالی که تنها ۲ ساعت به شروع اجرای نمایش «شپش» مانده بود، محسن تمیزی، بازیگر نقش کشیش و از هنرآموزان کارگاه کمدی خلاق، بر اثر تصادف رانندگی راهی بیمارستان شد و کوروش نریمانی به اجبار به جای او به صحنه رفت.

به نظر می‌رسد محسن تمیزی در چند اجرای باقی مانده امکان همراهی گروه نمایش «شپش» را نداشته باشد و کوروش نریمانی تا پایان اجراها به جای بازیگرش در نقش کشیش روی صحنه حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به پیش فروش بلیت‌های «شپش» و استقبال مخاطبان از نمایش، گروه تصمیم گرفته است که اجراهای این اثر نمایشی متوقف نشود.

این نمایش در روزهای آخر اجرای خود، هر روز در ۲ نوبت و در ساعات ۱۹:۳۰ و ۲۱ در سالن شماره یک عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود.

۵۷۵۷

کد خبر 1294156

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا بازیگران سینما و تلویزیون ایران محمدجواد ظریف لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال استان آذربایجان شرقی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی

سریال «لالایی» به کارگردانی احمدعلی درویش‌پور و با بازی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، این روز‌ها آخرین مراحل تصویربرداری را در تهران می‌گذراند. این سریال که قرار است امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود تا آخر اردیبهشت ماه تولید خود را به پایان می‌رساند.

سریال «لالایی» با نقش‌آفرینی فرضیایی، متفاوت از آثاری است که تاکنون از او به عنوان شخصیت عمو پورنگ دیده شده است.

این روز‌ها سریال‌هایی در راه تلویزیون هستند و در عین حال برخی از هنرمندان پیشکسوت تلویزیون هم با اثری جدید، در نمایش‌خانگی حضور دارند، اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای نخستین بار فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد.

سریال «لالایی» قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

منبع: ایرنا

tags # شبکه نمایش خانگی ، عمو پورنگ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است