Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح آب‌رسانی به باغات روستای قلعه جوق ملکشاهی با حضور جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع)، نماینده استان در مجلس و جمعی از مسئولین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، طرح آب‌رسانی به باغات روستای «قلعه جوق» ملکشاهی با حضور جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع)، نماینده استان در مجلس و جمعی از مسئولین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ پاسدار «قدرت الله کریمیان»، جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در حاشیه این مراسم، گفت: طرح آب‌رسانی به باغات روستای قلعه جوق شهرستان ملکشاهی با همکاری بسیج سازندگی، پست‌بانک، هیئت‌امنا روستای قلعه جوق، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و امور آب اجراشده است.

 

وی اظهار کرد: جهت اجرای این پروژه چهار منبع ذخیره آب به مساحت ۷۵۰ مترمکعب و ذخیره‌سازی ۷۵۰ هزار لیتر آب با همکاری گروه‌های جهادی احداث گردیده است.

 

کریمیان افزود: در طرح باغ کوثر، سه هزار اصله درخت مثمر از نوع انجیر، انگور، بادام، زیتون، گل محمدی و گیاهان دارویی کاشت شده است.

 

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) اعتبار این طرح را ۳۷۲ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ۱۰۰ میلیون تومان توسط بسیج سازندگی، ۴۰ میلیون تومان توسط هیئت‌امنا مسجد قلعه جوق، ۸۲ میلیون تومان توسط پست‌بانک و ۱۵۰ میلیون تومان توسط جهاد کشاورزی از محل صندوق توسعه ملی پرداخت گردیده است.

 

وی هدف از اجرای این پروژه را استفاده بهینه از اراضی شیب‌دار، توسعه باغات و رونق تولید عنوان کرد و گفت: این پروژه از سال ۹۶ آغاز گردیده و اکنون به بهره‌برداری رسید.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد خبرگزاری شبستان روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد ماه محرم کانون های مساجد شبستان یزد بسیج سازندگی آبرسانی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند