Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:32:22 GMT

زمین چمن مصنوعی منطقه بسطام سلسله بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۸۶۳۳

زمین چمن مصنوعی منطقه بسطام سلسله بهره برداری شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در آیین بهره برداری از این طرح، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، توسعه متوازن امکانات ورزشی در تمامی مناطق محروم و روستاها است.

سیدعلی کریمی، با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی لرستان، ۵۹ سانتی متر مربع است، عنوان کرد: سرانه فضای ورزشی در بعضی شهرستان ها ۹۰سانتی متر و در بعضی دیگر همچون رومشکان ۳۰ سانتی متر مربع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۶۵ پروژه ورزشی در لرستان در دست اجرا است، افزود: اعتبار ۴۰ پروژه از آنها از منابع استانی و ۲۵ مورد از منابع ملی است که با بهره برداری از آنها، سرانه فضای ورزشی استان به ۷۰ سانتی متر می رسد.

کریمی با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی بسطام با ۸۰۰ متر مربع مساحت، اولین مجموعه ورزشی روستایی سلسله است، ادامه داد: در سال ۹۸ دو مجموعه چمن مصنوعی دیگر با همین کیفیت در روستاهای تملیه و عدل آباد نیز به بهره برداری خواهد رسید.

امام جمعه الشتر نیز با اشاره به هجمه ها و تلاشهای دشمنان، افزود: هفته دولت فرصتی است برای اینکه دولتمردان بخشی از کارها و فعالیتهایی را که انجام داده اند در انظار عمومی قرار دهند.

حجت الاسلام موسوی، گفت: خوشبختانه اکنون به برکت انقلاب اسلامی دورترین نقاط هم از امکانات رفاهی بهره مند شده اند و لذا باید قدردان برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

در این آیین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، مدیرکل دفتر سیاسی و امور انتخابات استانداری لرستان، امام جمعه الشتر، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

/۶۰۶۰/۷۲۶۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت کارآمدی دولت ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود