Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ایسکو از ناحیه ران پای راست مصدوم شده است. رئال مادرید مطابق معمول حرفی از مدت زمان دقیق دوری بازیکنان مصدومش از میادین به میان نیاورده است. با این حال بعید است ایسکو بتواند اسپانیا را در فیفا دی پیش رو همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



- ستاره بارسلونا، لیونل مسی، هم‌چنان درحال پشت سر گذاشتن دوره ریکاوری خود است و احتمال زیادی وجود دارد که در بازی هفته آینده بارسلونا مقابل اوساسونا هم غایب باشد. به گزارش AS، احتمال این‌که لیونل مسی بتواند دوران ریکاوری خود را تا روز شنبه به پایان برساند و در بازی خارج از خانه بارسلونا مقابل اوساسونا به میدان برود، بسیار کم است. مسی تا امروز هم‌چنان همراه فیزیوتراپیست باشگاه به روند درمان خود ادامه می‌دهد و این به این معناست که نهایتاً در دو جلسه تمرین تیمی پیش از دیدار با اوساسونا حضور خواهد داشت، موضوعی که حضور او در ترکیب تیم را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد. RAC نیز گزارش می‌دهد که او در جلسات فیزیوتراپی خود دچار مشکل شده است و در باشگاه نیز، والورده نمی‌خواهد روی استفاده از او ریسک کند و احتمالاً پس از تعطیلات مربوط به بازی‌های ملی، لیونل مسی برای بارسلونا به میدان خواهد رفت، موضوعی که دو هفته بیش‌تر به او فرصت می‌دهد تا آماده شود و در بازی حساس بارسلونا برابر والنسیا در نیوکمپ به میدان برود. با این‌حال، با توجه به گزارش رادیو کاتالونیا، مسی ممکن است بازی با والنسیا و ویارئال را نیز از دست بدهد. در صورتی که مسی برابر اوساسونا غایب باشد، والورده می‌تواند از سه مهاجمی که برابر بتیس در بازی گذشته استفاده کرد، استفاده کند. گریزمان در کنار رافینیا و کارلس پرز که می‌تواند جای خود را به آنسو فاتی، بازیکن جوان بارسلونا دهد.
مسی پس از اتمام تعطیلات تابستانی، روز 5 آگوست به تمرینات پیش فصل بارسا بازگشت ولی همان روز مصدوم شد و نتوانست به همراه دیگر بازیکنان، راهی تور آمریکا شود. مسی در ادامه بازی با اتلتیک بیلبائو و رئال بتیس را هم از دست داد و انتظار می‌رفت به بازی با اوساسونا در هفته سوم لالیگا برسد. ساعتی پیش در رسانه‌ها گفته شد مصدومیت مسی عود کرده است و در معاینات دیروز مشخص شده که لئو یک ماه دیگر هم از میادین به همین دلیل دور خواهد بود. کادر پزشکی باشگاه در پاسخ به تماس موندو مطلقا چنین چیزی را تکذیب و اعلام کردند مصدومیت مسی عود نکرده و این بازیکن طبق همان برنامه سابق، به ریکاوری به دور از ریسکش ادامه می‌دهد. با این حال همه شواهد حاکی از این است که مسی بازی با اوساسونا را از دست می‌دهد. بعد از این بازی، رقابت‌های باشگاهی به مدت دو هفته تعطیل می‌شود و بازیکنان راهی اردوهای ملی می‌شوند. این برای مسی که البته از بازی‌های ملی فعلا محروم است، بهترین فرصت برای بازگشت به اوج آمادگی است. بنابراین اکنون انتظار می‌رود مسی را در بازی با والنسیا ببینیم.

- پس از آنکه شالکه موفق شد الکساندر نوبل را برای یک فصل دیگر نگه دارد، اکنون مسئولان باشگاه در فکر امضا قرارداد جدید با این دروازه بان آینده دار هستند. قرارداد کنونی نوبل با شالکه تابستان آینده به اتمام می رسد و بیم آن می رود که او همانند بازیکنانی نظیر سئاد کولاشیناچ، لئون گورتسکا و ماکس مایر به صورت بازیکن آزاد از این باشگاه جدا شود. اشپورت بیلد گزارش داده که تلاش مسئولان شالکه برای تمدید قرارداد الکساندر نوبل آغاز شده است. در قرارداد جدید دستمزد نوبل از 600 هزار یورو در سال به 5 میلیون یورو خواهد رسید و همچنین بند خروجی بین 10 تا 20 میلیون یورو هم در آن وجود خواهد داشت.   بند خروج پیشنهادی به نوبل در تابستان 2021 فعال می شود. نوبل از چند ماه قبل به عنوان گزینه اصلی بایرن مونیخ برای جانشینی مانوئل نویر در آینده مطرح شد و پس از آن باشگاه هایی نظیر دورتموند و لایپزیش هم به صف مشتریان او پیوستند.

- تونی فریکسا، از مدیران سابق و کاندید پیشین احراز پست مدیریت بارسلونا، حامی ایده بازگشت نیمار به کاتالونیا نیست. به گزارش مارکا، درحالی‌که خبرها از قریب‌الوقوع بودن انتقال نیمار از پاری سن ژرمن به بارسلونا حکایت می‌کند، فریکسا می‌گوید این انتقال به ضرر بارسلونا خواهد بود. با این کار، ما پروژه ورزشی خود و ثبات اقتصادی باشگاه را در خطر قرار می‌دهیم. من نمی‌دانم از این انتقال بارسلونا چه منفعتی خواهد برد. به هیچ‌وجه متوجه این وضعیت نمی‌شوم و هیچ‌چیز را درک نمی‌کنم، فقط امیدوارم این موضوع دروغ باشد.

- بایرن مونیخ قصد داشت سال آینده تیمو ورنر را به صورت رایگان به آلیانتس آره‌نا بیاورد، اما تمدید قرارداد او با لایپزیش، کار را خراب کرده است. به گزارش اشپرت بیلد، انتقال تیمو ورنر به بایرن مونیخ برای سال آینده درحال حاضر کاملاً منتفی نشده است، اما حالا طبق گزارش‌های موجود از باشگاه لایپزیش، این باشگاه برای جدایی ورنر در تابستان 2020، بند جدایی 60 میلیون یورویی گذاشته است. بدین ترتیب بایرن مونیخ که انتظار داشت بازیکن را بدون پرداخت هزینه خریداری کند، حالا از تمدید قرارداد او متعجب شده است و شاید در برنامه‌های خود برای خرید یک مهاجم جایگزین برای روبرت لواندوفسکی، تجدید نظر کند.

- به نظر می رسد آینده هامس رودریگز امسال در رئال مادرید رقم خواهد خورد، اما کروز معتقد است که بسیاری از مشکلات این بازیکن، به رویکرد خودش بر می گردد. به گزارش مارکا، پزشک سابق تیم ملی کلمبیا در مصاحبه با Futbolred گفت: این پسر تمرکز ندارد. به جای اینکه برای فصل جدید تلاش کند، رفت تا ابرو ها و موهای خود را درست کند، در حالیکه باید بیشتر کار می کرد. تیم های بزرگ مثل رئال مادرید انتظار حرفه ای گری بیشتری دارند تا بازیکن آماده باشد، اما این پسر ذهنیت بدی دارد. بازیکنی که ماه ها دور از میادین باشد و از باشگاهی به باشگاه دیگر برود، چطور می تواند در رئال مادرید بماند؟
او در رئال مادرید می ماند، اما اگر به درستی آماده شود هیچ کدام از این مشکلات گریبان گیرش نمی شود. من قبلاً هم پیش بینی کرده ام که اوضاع برای او خوب پیش نخواهد رفت چون تلاش نمی کند. کریستیانو رونالدو تنها یک هفته به تعطیلات رفت. او به همراه خانواده اش با قایق تفریحی به یونان رفت و بعد از یک هفته، 15 نفر برای آماده سازی او برای فصل جدید تلاش می کردند. رونالدو حرفه ای ترین بازیکنی است که می شناسم. هامس جام جهانی را با مصدومیت به پایان رساند، یک هواپیمای اختصاصی گرفت و برای استراحت به ساحل رفت. نباید اینطور باشد.

- رالف رانگنیک مدیر فنی پیشین لایپزیش می‌گوید پیشنهاد منچستر یونایتد باید بسیار جذاب باشد تا او را از شغل فعلی‌اش جدا کند. به گزارش MEN، منچستر یونایتد قصد داشته تا پیش از شروع لیگ برتر و بازی برابر چلسی، یک مدیر فنی استخدام کند، اما در انجام این کار ناتوان بوده است. در این بین، نام بسیاری از بازیکنان پیشین یونایتد مطرح شده است و رالف رانگنیک نیز در جریان پیروزی 4-0 منچستر یونایتد برابر چلسی از جایگاه ویژه شاهد این بازی بود. این مرد 61 ساله که سابقه خوبی در یافتن استعدادهایی چون روبرتو فیرمینو، سادیو مانه، نبی کیتا و تیمو ورنر دارد، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های منچستر یونایتد برای احراز پست مدیریت فنی باشگاه است، اما خود او می‌گوید احتمال وقوع این انتقال زیاد نیست. در مورد منچستر یونایتد، می‌تواند چشم‌اندازهای زیادی داشت، اما من از جایی که هستم راضیم.  
او که هم‌اکنون مسئول توسعه باشگاه لایپزیش در برزیل و ایالات متحده است، در ادامه صحبت‌های خود، افزود: از زمانی که سر آلکس فرگوسن باشگاه را ترک کرده است، آن‌ها عملکرد خوبی نداشته‌اند و قهرمان لیگ نشده‌اند. در هر باشگاهی، اگر شما نتوانید بازیکنان درستی را جذب کنید، حداقل نباید بازیکنان اشتباهی را بخرید، چراکه اگر این کار را انجام دهید، برای دو یا سه پنجره در دردسر خواهید افتاد. ساختن باشگاه یعنی ساختن یک ترکیب خوب براساس نیازهای تیم و کنار گذاشتن بازیکنانی که نمی‌توانند به تیم کمک کنند. سپس شما باید برای این ترکیب، بهترین سرمربی ممکن را انتخاب کنید تا بتوانید موفق شوید.

- ایوان راکیتیچ هیچ برنامه‌ای برای ترک بارسلونا ندارد. به گزارش موندو دپورتیوو، راکیتیچ روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. دو بازی نیمکت نشینی پیاپی به علاوه حضور دائمی نام او در رسانه‌ها به عنوان بازیکنی که احتمال دارد قربانی بازگشت نیمار به بارسلونا شود، راکیتیچ را آزرده خاطر کرده است. راکیتیچ ناامید نیست اما عصبانی چرا. او معتقد است لایق این اتفاقات نیست. گرچه راکیتیچ درک می‌کند در بازار نقل و انتقالات فوتبال امروز، نام هر بازیکنی ممکن است در مذاکرات به میان بیاید اما او از آنجا که هم به مدیران باشگاه هم در ملا عام اعلام کرده مایل به ترک بارسلونا نیست، شایعات اخیر را نمی‌پسندد. در واقع پس از اینکه راکیتیچ پیشنهاد وسوسه برانگیز پاری سن ژرمن را رد کرد، خواهان بهبود قراردادش از سوی بارسلونا شد که بارتومئو مخالفت کرد. راکیتیچ پذیرفت و به کارش ادامه داد و حالا انتظار دارد باشگاه هم به خواست او که ماندن است، احترام بگذارد. نکته دیگری که راکیتیچ را آزار می‌دهد، دو بازی نیمکت نشینی متوالی علی رغم سپری کردن یک پیش فصل بسیار خوب است. او احترام زیادی برای والورده قائل است اما تصمیمات او را درک نمی‌کند. در پایان باید گفت راکیتیچ مخالف بازگشت نیمار به بارسلونا نیست و می‌خواهد دوباره با او در نیوکمپ هم تیمی باشد. هافبک کروات در زمان نگارش این مطلب کاملا مطمئن است که در بارسلونا می‌ماند و دوران نیمکت نشینی اش هم به پایان خواهد رسید. باید دید باشگاه هم همین اعتقاد را دارد یا خیر.

- لوئیس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد معتقد است این باشگاه در تابستان به دلیل عدم خرید برونو فرناندز، هافبک باشگاه اسپورتینگ لیسبون مرتکب اشتباه شده است. به نقل از MEN، ساها در این خصوص بیان کرد: برونو بازیکنی بسیار تکنیکی و باکیفیت است و می توانست به اشکال مختلف برای منچستریونایتد در زمین تعیین کننده ظاهر شود اما سوای این مسائل، برونو به عنوان یک رهبر متولد شده و این چیزی است که منچستریونایتد در این فصل فقدانش را حس می کند. فرناندز بدون شک بازیکن بزرگی است و فکر نمی کنم قیمت او در بازار نقل و انتقالات سد راه باشگاهی مانند منچستریونایتد باشد. علاوه بر این اسپورتینگ لیسبون نیز حق دارد که هرچقدر می خواهد برای بازیکن با ارزش خود درخواست کند. برونو فرناندز فصل گذشته واقعا عملکرد قابل توجهی داشت. زمان می تواند مشخص کند ولی با قضاوت بر اساس اتفاقات رخ داده، می توان گفت که منچستریونایتد اشتباه کرد که هافبکی مانند او یا در کل یک هافبک خلاق به خدمت نگرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسی اوساسونا بایرن مونیخ ورنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با درخشش وینیسیوس جونیور برای رئال مادرید و تساوی ۲-۲ مقابل بایرن مونیخ به پایان رسید.

رئالی‌ها نیمه اول را با گل ستاره برزیلی با پیروزی به پایان رساندند اما شروع فوق‌العاده بایرن باعث شد نتیجه بازی ۲-۱ به سود تیم آلمانی شود. با این حال این پایان کار نبود و وینیسیوس یک بار دیگر و این دفعه از روی نقطه پنالتی دروازه بایرن را باز کرد.

او پس از اینکه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در مصاحبه‌ای وعده داد که رئال در سانتیاگو برنابئو می‌تواند بایرن مونیخ را شکست دهد و به فینال چمپیونزلیگ برسد.

او درباره بازی گفت:«ما می‌خواستیم برنده شویم، اما این رقابت این‌گونه است. شما نمی‌توانید توپ را به حریف واگذار کنید زیرا هر دو تیم کیفیت بالایی دارند و می‌توانند از موقعیت‌هایی که دارند استفاده کنند. ما باید استراحت کنیم، زیرا تمام تلاش خود را برای صعود در برنابئو انجام خواهیم داد. حالا وقت یک شب جادویی در سانتیاگو برنابئو است. ما می‌توانیم در بازی برگشت صعود به فینال را جشن بگیریم.»

او سپس در مورد پاس زیبای تونی کروس روی گل اول گفت:«ما این صحنه‌ها را چندین بار با هم تمرین کرده‌ایم. من تونی را خوب می‌شناسم و او هم مرا می‌شناسد. از زدن دو گل خوشحالم.»

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو