Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارابی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در دولت دوازدهم در جهت استفاده بهینه از منابع انجام شده است، گفت: با اجرای نظام ارجاع الکترونیک سرعت و دقت کار بالا می رود و بیماران سریع ترخیص می شوند و مشکل هزینه ندارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد رضا دارابی» امروز چهارشنبه (6 شهریور ماه ) در همایش کشوری سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: 80 درصد مردم به دلیل هزینه های سنگین درمانی و مشکلات مالی مردم نمی توانند از بیمه بخش خصوصی در حوزه سلامت استفاده کنند که 20 درصد باقیمانده، 15 درصد با بیمه تکمیلی این هزینه را تامین و فقط 5 درصد هستند که می توانند از ثمرات بخش خصوصی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: علی رغم اینکه ما به عنوان مسئولین حوزه سلامت وظیفه داریم از همه هم بخش خصوصی و بخش فعلی حمایت کنیم ولی واقعیت قضیه این است که هزینه های سنگین برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده و اینجا وظیفه همه بیمه ها خصوصا بیمه سلامت که متعلق به وزارت بهداشت و درمان است، که در این زمینه ورود پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در دولت دوازدهم در جهت استفاده بهینه از منابع انجام شده است، افزود: از جمله اجرای پرنده الکترونیک برای همه مردم در خراسان رضوی در سامانه سینا که حدود 5 میلیون نفر پرونده سلامت الکترونیکشان در این سامانه بارگذاری شده و آماده اجرا است.

 

دارابی بیان کرد: در جهت اجرای نظام ارجای الکترونیک، دانشگاههای علوم پزشکی استان خراسان بزرگ به این سیستم وصل شد و این یکی از اقدامات و از کارهای زیر ساختی بسیار مفید بیمه سلامت است، در این راستا پرونده بیماران به صورت الکترونیکی ارسال و پذیرش می شود.

 

وی اظهار داشت: در یکی از بیمارستان های خود ما در سال 250 میلیون تومان هزینه کاغذ می دادیم که با جمع 40 بیمارستان که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند عدد بسیار قابل توجه می شود اما با الکترونیکی شدن سرعت و دقت کار بالا می رود و بیماران سریع ترخیص می شوند و مشکل هزینه زیاد ندارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: این ها اقدامت مفیدی است و امروز در خراسان بزرگ پذیرش پرونده ها به صورت الکترونیکی انجام شده است و مطالبات دانشگاهها در بحث بیمه و حوزه ها که 14 مطالبات معوقه و کارکنان بیمه سلامت داریم پیگیری شود.

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مسجد هفته دولت استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد پیرغلامان حسینی ماه محرم جشن های دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرماندار ویژه مهاباد در پاسخ به پیگیری خبرگزاری صداوسیما گفت: مشکل صدور مجوز ساخت و ساز این زمین‌ها تا یک ماه آینده رفع می‌شود.

مالکان این زمین‌ها می‌گویند با وجود داشتن مدارک رسمی اجازه ساخت به آن ها داه نمی‌شود. این درددل شهروندان مهابادی ست که زمین هایشان روبه روی شهرک خانقاه در ورودی مهاباد ـ میاندوآب در بلاتکلیفی مانده است.

زمین‌هایی که قرار بود روزی سرپناه صاحبانشان شوند حالا بعد از گذشت سالها همچنان خالی و بدون ساخت و ساز باقی مانده است.

حتی با وجود داشتن مدارک رسمی هم از ساخت و ساز در این زمین‌ها جلوگیری می‌شود.

خبرگزاری صداوسیما وعده فرماندار مبنی بر رفع مشکل این زمین‌ها را در یک ماه آینده دوباره پیگیری می شود.

بیش از20 سال است که شهروندان مهابادی چشم انتظار صاحب خانه شدن و همت جدی مسئولان برای رفع مشکلاتشان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است