Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:43:13 GMT

سند جامع پدافند غیرعامل کشور اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۸۸۱۶

سند جامع پدافند غیرعامل کشور اجرایی می‌شود

 به گزارش خبرنگار مهر، عزیز الله خسروجردی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه طرح سند جامع پدافند غیرعامل تدوین و طراحی‌شده است، ابراز داشت: این طرح در بخری استان‌ها اجرایی و در برخی به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد رسیده است.

وی بابیان اینکه طرح سند جامع پدافند غیرعامل تا پایان سال برای تمامی استان‌ها اجرایی می‌شود، افزود: این اقدام می‌تواند در مواقع بحران یا در صورت حمله دشمن بسیار موثر عمل کرده و از آسیب‌های جانی و مالی غیرقابل جبران پیشگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل بابیان اینکه روند اجرایی شدن طرح سند جامع پدافند غیرعامل در استان سمنان نیز بسیار مطلوب و خوب بوده است، ابراز داشت: امیدواریم با همین سرعت موجود هرچه زودتر طرح مذکور به صورت کامل اجرایی شود.

خسروجردی ضمن بیان اینکه امیدواریم با ورود مشاوران و متخصصان توانمند، طرح سند جامع پدافند غیرعامل کشور تا پایان سال به صورت کامل اجرایی می‌شود، تصریح کرد: این اقدام می‌تواند در دستگاه‌های زیرساختی که حائز اهمیت بسیار در مواقع بحران هستند موثر باشد.

وی افزود: امروز دشمن تجهیزات و امکانات روز را برای غلبه به سایر کشورها به خدمت گرفته است و این مهم می‌طلبد تا ضمن به‌روزرسانی خود برای مصون‌سازی زیرساخت‌های حیاتی و مهم کشور گام برداریم که این سند نیز گامی مهم در همین راستا خواهد بود.

کد خبر 4705067

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند غیرعامل استانداری سمنان طرح جامع شهری هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان عید غدیر خم یاسوج استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، بهمن میری، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست، شاید نام شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گذشته کمتر شنیده می‌شد؛ اما در دوره ششم با انسجام مثال زدنی، ارتباطی تعاملی و سازنده با مسئولان استانی گامی مؤثر در جهت احیای شورای استان برداشته شد.

وی افزود: در این دوره شورای اسلامی استان، بیش از ۲۰۰ جلسه رسمی با مسئولان استانی و کشوری برگزار شد سه هزار نامه به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی زده شد و هزار و ۵۰۰ مصوبه اجرایی اتخاذ شد. همچنین ۱۴ دوره آموزشی در سطوح مختلف شورایی برگزاری شد و تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در استان ایجاد شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به دستاوردهای این شورا عنوان کرد: بیش از ده طرح در شورای استان چهارمحال‌وبختیاری تدوین، تصویب و به شورای عالی کشور ارسال شد، حال باید با افتخار بگوییم این طرح‌ها در انتظار برای تبدیل به قانون در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 750160

دیگر خبرها

  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند