Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رتبه ۱۳۳ ایران از نظر حفظ منابع آبی گفت: به رغم وجود منابع آبی مدیریت مناسبی برای حفظ آن وجود ندارد. ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، فریده اولادقباد امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش کشور اظهار داشت:  آموزش و پرورش همواره در تأمین بودجه و نیروی انسانی با مشکل روبه‌رو بوده و در  سال جاری نیز با مشکل 10 هزار میلیارد تومان کمبود بودجه روبه رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه مشکلات حوزه آموزش و پرورش در کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است بیان کرد: به منظور تأمین نیروی آموزش و پرورشی برای پیشگیری از کمبود معلم در آغاز سال تحصیلی از ظرفیت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و از افراد واجدالشرایط طی آزمونی دعوت به همکاری می‌شود.

"دانشجو معلمان" مشمول دریافت حداقل حقوق می‌شوندحقوق دانشجو معلمان 400 هزار تومان افزایش می‌یابدنامه نمایندگان به "روحانی" درباره افزایش حقوق دانشجو معلمان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمبودها و چالش‌های آموزش و پرورش باید دغدغه دولتمردان قرار گیرد افزود: در راستای رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش و با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم سهم آموزش و پرورش باید از بودجه عمومی کشور افزایش پیدا کند.

اولادقباد با اشاره به تصویب 500 میلیارد تومان برای استانداردسازی وسایل سرمایشی و گرمایشی مدارس کشور تصریح کرد: در شهرستان‌های استان تهران مدارس نیار مبرمی به تعمیر، نوسازی و تجهیز مدارس وجود دارد باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری سخنان خود با بیان اینکه در دیپلماسی آب‌های مرزی مدیریت آبی خوبی در کشور وجود ندارد گفت: کشور ما در ناحیه خشک و نیمه خشک واقع شده است و در حال حاضر از میان 134 کشور دنیا، کشور ما از نظر حفظ منابع آبی در رتبه 133 قرار داریم و به رغم وجود منابع آبی، مدیریت مناسبی برای حفظ آن وجود ندارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کیفیت آب تهران مورد بررسی قرار گرفته است و این موضوع در مورد شهر ری نیز با ارائه گزارشی تعیین تکلیف شود تا کمبود آب و چالش‌های آن در روستا و بخش‌های مختلف این شهرستان حل و فصل شود.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم اهمیتی در حد مرحله اول دارد و چه بسا شاید اهمیت آن بیشتر است چون افراد از میان نامزدهای راه یافته، نصف آنها را راهی بهارستان می‌کنند؛ پس انتخابات مرحله دوم بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

وی افزود: از همه مردم حوزه‌های انتخابیه «آبادان» و «رامهرمز و رامشیر» دعوت می‌کنم با شور و نشاط خاصی روز جمعه در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و با آگاهی کامل افراد مورد نظر خود را انتخابات کنند چرا که سرنوشت چهار سال قانونگذاری کشور دست این نمایندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6097015

دیگر خبرها

  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!