Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:44:17 GMT

پنج طرح در رابر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۸۹۹۷

پنج طرح در رابر افتتاح شد

به گزارش ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در این آیین گفت: این اداره کل پروژه های بسیاری در شهرستان رابر با همکاری نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار اجرا کرده است و ۲ پروژه به عنوان نمونه امسال به بهره برداری رسید.
سیدعلی حاج سیدعلیخانی افزود: سه کیلومتر پایانی پروژه بهسازی و روکش آسفالت رابر - هنزا(در مجموع ۳۲ کیلومتر) با اعتبار چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: پروژه بهسازی محور رابر - هنزا از سال ۹۴ آغاز شده و اکنون به اتمام رسید و پنج کیلومتر از محور رابر - بنگان در مجموع هشت کیلومتر آماده بهره برداری است.
کرامت امیرحیدری فرماندار رابر نیز گفت: اجرای طرح های راهداری وضعیت جاده های رابر را بهبود بخشیده و موجب کاهش حوادث جاده ای در این شهرستان شده است.
همچنین شرکت شهد فیروزه رابر(تاپو) با ظرفیت بسته بندی ۵۰۰ تن عسل در سال با اعتبار ۲ میلیارد تومان با حضور استاندار کرمان به بهره برداری رسید که این طرح توسط بخش خصوصی اجرا و  برای ۱۰ نفر اشتغالزایی کرده است.
در ادامه پروژه دکل های مخابراتی روستایی بخش هنزا با اعتبار چهار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
این طرح توسعه پورت ADSL یک پورت، توسعه سوییچ ۲ مرکز، نصب و راه اندازی و تغییر ورژن BTS نسل ۲ تعداد یک سایت، نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل سه و چهار تعداد پنج تکنولوژی، نصب و راه اندازی پورت پرسرعت ADSL یک پورت با اجرای این طرح در شهرستان رابر اجرا شد.
همچنین چهار هزار و ۴۲۴ واحد مسکونی بهسازی و بازسازی شده روستایی شهرستان رابر به بهره برداری رسید.
این طرح با پرداخت ۱۰ میلیون حمایت دولتی بلا عوض و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان تحت حمایت نهادهای حمایتی واگذار شده است.
همچنین موزاییک فرش خیابان امام خمینی(ره) و آیت الله خامنه ای شهر رابر به طول هفت هزار متر مربع با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

استاندار کرمان علاوه بر افتتاح طرحهای یاد شده  از پروژه های نیمه تمام ورودی شهر هنزا، زیرساخت های اداری، سالن ورزشی و گلزار شهدای گمنام هنزا بازدید کرد.
۷۴۲۰ / ۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رابر کرمان هفته دولت کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  باند د‌وم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به بهربرداری رسید.

محمد جولانژاد  افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بود.

وی مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان