Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@04:20:43 GMT

پیش‌بینی وزیر اقتصاد از آینده

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۹۰۷۴

پیش‌بینی وزیر اقتصاد از آینده

تین‌نیوز | 

وزیر اقتصاد گفت: با کنترل فرار مالیاتی، درآمد مالیاتی در پنج ماه اول امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۳۵درصد رشد داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  تورم ماهانه و نقطه به نقطه هر دو از تیرماه روند نزولی پیدا کرد و امیدواریم این روند تداوم یابد البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت‌ها نیست بلکه به معنای کاهش روند افزایش قیمت هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در برخی مواقع با کاهش قیمت‌ها هم مواجه بودیم.

دژپشند تصریح کرد: با توجه به گزارشی که وزیر صمت داد، در مورد صد قلم کالاهایی که مستمرا پایش می‌شود، ۸۳ قلم کالا در هفته‌های گذشته قیمتش کاهش پیدا کرد.

وزیر اقتصاد در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما برای آینده چیست؟  گفت: پیش‌بینی ما این است که با توجه به ثباتی که وجود دارد، این روند در ماه‌های آینده هم ادامه پیدا کند. علت آن یکی برقراری ثبات در کشور است و دوم اینکه عرضه افزایش پیدا کرده است. علت دیگر این است که خریدهای ناشی از احتیاط هم کم شده است.

وزیر اقتصاد ادامه داد: عرضه ۲۵قلم کالای اساسی در پنج ماه اول امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است.

وی درباره برنامه های وزارت اقتصاد مقابله با فرار مالیاتی خاطر نشان کرد: ما امسال بر کنترل فرار مالیاتی متمرکز شده ایم. در پنج ماه اول امسال درآمد مالیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۳۵درصد رشد داشته است. ما امیدواریم به سمت تحقق عدالت مالیاتی حرکت کنیم.

دژپسند در پایان درباره آخرین وضعیت پرداخت مالیات توسط پزشکان گفت: برخی اقشار فرهیخته از جمله پزشکان که شما اشاره کردید که درآمدهای خوبی دارند مالیات نمی دهند که ما در حال مذاکره با اصناف بوده تا این اقشار مالیات خود را پرداخت کنند، هدف ما تحقق عدالت مالیاتی است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: درآمد مالیاتی عرضه کالا اساسی مالیات پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده

به گزارش خبرگزاری صدا  و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته منطقه امامزاده جعفر با دمای ۳۲.۴، لیکک ۳۲.۵ ، دوگنبدان ۳۲.۶ و دهدشت ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است. ولی بهره مند افزود: حداقل دمای مناطق گرمسیری استان در بامداد امروز در امامزاده جعفر ۱۳،دوگنبدان ۱۲،دهدشت ۱۳ و لیکک ۱۹ درجه سانتیگراد ثبت شده است. وی تاکید کرد: در این مدت حداقل دمای هوای شهرهای سردسیری سی سخت، یاسوج و مارگون به ترتیب ۸.۸ ،۸.۷ و ۸.۳ درجه سانتیگراد بود. بهره مند افزود: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای شهرهای یاسوج و سی سخت نیز ۲۳ و ۲۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است. کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: دمای هوای استان در شبانه روز آینده روند کاهشی نامحسوس دارد. بهره مند تاکید کرد: هوای استان در شبانه روز آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش وزش باد پیش بینی می شود. وی عنوان کرد: در آخرین سامانه بارشی استان (پنجم اردیبهشت)در دلی خمسیر۱۷،علی کرم دمچنار ۱۶،کاکان ۱۲،چیتاب ۱۱،تنگ رواق ۱۱،تلگاه ۱۰،سی سخت ۹.۸،گنجه ای ۹ میلیمتر باران باریده است. بهره مند خاطرنشان کرد: این سامانه در گنجگان هفت،یاسوج پنج،دشتروم پنج،ستنگان پنج،دشت بز چهار،ملرگون چهار،سیرون شبلیز چهار،و سرآسیاب یوسفی سه میلیمتر باران داشته است.

دیگر خبرها

  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید