Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در یکصدو پنجاه و ششمین جلسه ستاد کنگره ملی استان مرکزی با اشاره به اینکه تاکنون زحمات و اقدامات خوبی در خصوص کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی انجام شده که قابل تقدیر است گفت: این کارها باقیات الصالحات است و قطعا در پرونده های شما ثبت خواهد شد و هرچقدر کار توسعه پیدا کند پرونده شما پر بار تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برگزاری رویداد فرهنگی کنگره از تحریف دفاع مقدس جلوگیری می کند افزود: دومین اهمیت این کار این است که فرهنگ غنی ایثار و شهادت به نسل جدید انتقال پیدا می کند و این در گام دوم انقلاب یک ضرورت مهم است و باید قابل توجه باشد.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در این خصوص ادامه داد: پیشکسوتان دفاع مقدس تابلوی آیندگان هستند و اگر اینها به گوشه ای رفتند آیندگان هم دیگر از استمرار و برکات انقلاب و دفاع مقدس بهره مند نخواهد شد و لذا این کنگره از گوشه نشینی پیشکسوتان و در نهایت نسل جدید جلوگیری می کند و این موضوع قابل توجهی است.

وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در اوج مشکلات و تحریم های ظالمانه دشمن را توسط کنگره و اجلاسیه های ذیل آن اقدامی موثر خواند و بیان داشت: قطعا اگر تقویت فرهنگ دفاع مقدس که محور آن ایثار و شهادت بود به نسل جوان منتقل نشود آینده انقلاب در خطر خواهد بود و استمرار این کار سبب جلوگیری از انحرافات خواهد شد.

شکارچی با تأکید بر اینکه انقلاب باید به جوانان سپرده شود گفت: جوانگرایی در گام دوم انقلاب مورد تأکید مقام معظم رهبری است و اگر جوانان انقلابی با شور و اشتیاق به صحنه بیایند قطعا دشمن را زمین گیر خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سرعت و دقت در کلیه امور در چهل سالگی دوم انقلاب باید مورد توجه باشد گفت: امروز انقلاب اسلامی از مرزهای خود فراتر رفته و باید علاوه بر اینکه شرایط داخلی را مد نظر داشته باشیم شرایط بیرون هم توجه کنیم چراکه این دو مکمل یکدیگر هستند.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دشمن تا امروز حواس خود را متمرکز به بیرون کرده بود افزود: دشمن وقتی دید نمی تواند جلوی قدرت نفوذ انقلاب اسلامی در بیرون مرزها را بگیرد تمام انرژی خود را بر روی داخل گذاشته و با ایجاد جنگ روانی و اقتصادی به دنبال اهداف پلید و شیطانی خود است.

وی با بیان اینکه اگر تاکنون توانسته ایم در بیرون اثر بگذاریم دلیل آن استحکام درون است گفت: تقویت جبهه داخل باید مورد توجه ما باشد تا کارهایمان اثرگذاری بیشتر داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه خلاقیت،ابتکار،جذابیت در کار کنگره استان مرکزی وجود دارد افزود: کار برای شهدا باید همراه با جذابیت و ابتکار باشد چراکه علاوه بر اثر گذاری بر روی نسل جوان باعث حفظ این فرهنگ غنی در کشور خواهیم شد.

شکارچی با تأکید بر اینکه استان مرکزی به همین مقدار که ایثارگری داشته به همین میزان هم آسیب پذیر بوده است گفت: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت به دلیل حساسیت شرایط استان مرکزی باید مورد توجه مسئولان استان باشد چراکه این تفکر راهگشای مشکلات استان خواهد بود.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطر نشان کرد: فرمانده محترم سپاه روح الله در طی این مدتی که در این استان مسئولیت داشته اند اقدامات زیر ساختی خوبی انجام داده اند که جا دارد از زحمات و تلاش های جهادی و انقلابی ایشان تشکر و قدردانی ویژه داشته باشیم.

 انتهای پیام/ 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این آیین پیکر‌های مطهر این دو شهید والامقام از میدان آل یاسین تشییع و در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شد. 

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران