Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از هلاکت تروریست‌های عامل شهادت بسیجی شهید"خالد شوانی" در یکی از روستاهای شهرستان سردشت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این اطلاعیه آمده است: در پی اقدام تروریستی عوامل وابسته به استکبار جهانی و گروهک جنایتکار و خائن دمکرات که منجر به شهادت بسیجی بومی اهل سنت پیرانشهر "خالد شوانی" شد، این تروریست های کوردل 24 ساعت پس از اقدام ذلیلانه خود با اقدامات اطلاعاتی و تلاش و پیگیری مستمر سپاه، اداره اطلاعات و مرزبانی استان آذربایجان غربی، در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه موقتشان در یکی از روستاهای شهرستان سردشت در تور اطلاعاتی رزمندگان اسلام قرار گرفتند که طی درگیری هر دو تروریست عامل شهادت بسیجی شهید"خالد شوانی"به هلاکت رسیده و نفر سوم که رابط خروج آنها از کشور بود مجروح و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) در ادامه این اطلاعیه با قدردانی از تلاشهای ارزنده اداره اطلاعات و مرزبانی استان آذربایجان غربی، بر ضرورت هوشیاری و هوشمندی خانواده ها بویژه نسل جوان  برابر توطئه و فریب کاری های شیطانی ضد انقلاب و دشمنان ملت ایران تاکید کرده است.
در این اطلاعیه همچنین به حامیان منطقه ای و استکباری گروهک های معاند نیز هشدار داده شده است که هرگونه اقدامی برای برهم زدن امنیت و آرامش این ملت با پاسخ سخت و کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه خواهد شد.






منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا جلالی امام جمعه صومعه سرا در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی این شهرستان به مناسبت هفته سیاسی و عقیدتی سپاه و بسیج و روز معلم، گفت: معلمان باید با تأسی از ائمه اطهار علیهم السلام و علمای دینی در ترویج جایگاه متعالی ولایت و امامت ، فرهنگ و تفکر بسیجی و عفاف و حجاب کوشا باشند.

در این مراسم از ۴۲ نفر از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • تیراندازی به برجک مرزبانی در کردستان؛ شهادت ۱ سرباز و جراحت ۳ تن
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت