Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-01@14:38:39 GMT

افت آمار فروش فیلم‌ها در گرمترین ماه سال

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۹۴۶۵

آمار فروش فیلم‌های سینمایی روی پرده در بازه زمانی مردادماه نشان می‌دهد که در دومین ماه از فصل تابستان، 23 میلیارد و 900 میلیون تومان وارد چرخه سینمایی کشور شده، این درحالی است که در همین بازه زمانی در سال گذشته مجموع فروش فیلم‌ها در این ماه بیش از 28 میلیارد بوده است.


به گزارش شریان نیوز،به نقل از ایسنا آمار فروش فیلم‌های سینمایی روی پرده در بازه زمانی مردادماه نشان می‌دهد که در دومین ماه از فصل تابستان، 23 میلیارد و 900 میلیون تومان وارد چرخه سینمایی کشور شده، این درحالی است که در همین بازه زمانی در سال گذشته مجموع فروش فیلم‌ها در این ماه بیش از 28 میلیارد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فیلم سینمایی «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی که با محدودیت سنی بالای 15 سال از 30 مردادماه روی پرده رفته است، پس از یک هفته نمایش، حدود 245 میلیون تومان فروش داشته و نزدیک به 17 هزار نفر آن را تماشا کرده‌اند. این فیلم 36 سینما در تهران و شهرستان‌ها اختیار دارد.

«جانان» به کارگردانی کامران قدکچیان که از 16 مردادماه روی پرده رفته است، تا امروز بیش از 235 میلیون تومان فروش داشته که از این مقدار بیش از 121 میلیون تومان حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است. این فیلم سینمایی که سه هفته از اکرانش می‌گذرد 67 سینما در اختیار دارد.

فیلم «ایده اصلی» ساخته آزیتا موگویی پس از سه هفته نمایش در مجموع حدود یک میلیارد و 840 میلیون تومان فروش داشته و حدود 140 هزار مخاطب در سینماها به تماشای آن نشسته‌اند. این فیلم سینمایی 138 سینما در اختیار دارد و از مجموع فروشش به تفکیک یک میلیارد و 126 میلیون تومان در سینماهای تهران فروش داشته است.

فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده که از 9 مردادماه در سینماها به نمایش درآمد، تا امروز بیش از یک و نیم میلیارد تومان فروش داشته که از این مقدار حدود یک میلیارد تومان حاصل فروش در تهران بوده است. این فیلم سینمایی اکنون 111 سینما در اختیار دارد.

فیلم «قصر شیرین» ساخته سیدرضا میرکریمی که از دوم مردادماه روی پرده رفت، پس از گذشت یک ماه اکران، دو میلیارد و 644 میلیون تومان فروش داشته که از این مقداریک میلیارد و 604 میلیون تومان حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است. این فیلم با جذب بیش از 218 هزار مخاطب در 137 سینما نمایش دارد.

فیلم سینمایی «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران نیز پس از بیش از یک ماه نمایش و با در اختیار داشتن 89 سینما، در مجموع بیش از 802 میلیون تومان فروش داشته و به تفکیک637 میلیون تومان از آن حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است. این فیلم با درون‌مایه‌ای اجتماعی با محدودیت سنی 12+ سال روی پرده سینماها رفته است.

فیلم «تپلی و من» ساخته حسین قناعت که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته شده و خانواده‌ها مخاطب آن هستند، با بیش از یک ماه اکران، حدود یک میلیارد و 248 میلیون تومان فروش داشته و 121 هزار نفر آن را در 155 سینما تماشا کرده‌اند.

فیلم سینمایی «نیوکاسل» به کارگردانی محسن قصابیان که از 26 تیرماه نمایشش روی پرده سینماها آغاز شده، تا امروز با در اختیار داشتن 155 سینما، یک میلیارد و 712 میلیون تومان فروش داشته و از این مقدار به تفکیک بیش از 953 میلیون تومان حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است. تاکنون 159 هزار نفر، مخاطب این فیلم سینمایی بوده‌اند.

سه فیلم سینمایی «چاقی» به کارگردانی راما قویدل در گروه ایران، «برمودا» رهبر قنبری در گروه آستارا و «صدای منو می‌شنوید» صادق پروین آشتیانی در گروه فرهنگ از امروز چهارشنبه ششم شهریورماه اکران خود را آغاز کرده‌اند.

منبع: شریان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)

عصر ایران - آلفردو جیمز پاچینو که بیشتر به نام آل پاچینو شناخته می شود، یکی از مشهورترین بازیگران جهان است. وی فردی شناخته شده و مورد احترام در دنیای بازیگری است. با این وجود، سلیقه وی در زمینه مد نیز هنوز الهام بخش بسیاری از مردم در سراسر جهان است. وی به اندازه هنرنمایی خود در فیلم های سینمایی، در زمینه انتخاب لباس و پوشش نیز سلیقه خوبی دارد.

فیلم سینمایی راه کارلیتو (Carlito’s Way) یکی از مشهورترین فیلم های این بازیگر مطرح هالیوود است. ترنچ کت چرمی که وی در این فیلم به تن داشت، همچنان برای افرادی که به سبک پوشش دهه 90 علاقمند هستند، یک گزینه خوب محسوب می شود. راه کارلیتو به کارگردانی برایان دی پالما در سال 1993 اکران شد.

کت چرم بلندی که آل پاچینو در این فیلم پوشیده بود به یکی از محبوب ترین مدل ها در آن زمان تبدیل شد و همچنان نیز طرفداران خاص خود را دارد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازیگر معروفی که در 11 سالگی با الویس پرسلی کارش را شروع کرد(+عکس)

دیگر خبرها

  • آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری