Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تنیس در مجمع سالیانه فدراسیون گفت: از خداحافظی مجید شایسته از فدراسیون تنیس ناراحتم و در این دوره نقاط ضعف و قوت بوده است اما باید این رو در نظر بگیریم که چه چیزی تحویل گرفتند و چه چیزی تحویل دادند. ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

سعید احمدوند که از خداحافظی مجید شایسته از فدراسیون تنیس ناراحت بود به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما تیم ملی تنیس بانوان نداشتیم و تیم بزرگسالان ما هم محدود به چند نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:همه فکر می‌کردند که من پسرخاله شایسته هستم اما این قدر که من را دعوا کرد پدرم با من دعوا نکرد. من هم سعی کردم بهترین عملکردم را داشته باشم.

سرمربی تیم ملی تنیس اظهار داشت: خاطره خوبم شرکت در بازی‌های آسیایی و در سال 96 در گروه دو آسیا ماندیم و سال گذشته بعد از چندین سال در بازی‌های آسیایی شرکت کردیم و تلخ‌ترین خاطره‌ام مسابقات گروه سه سنگاپور بود که نتیجه خوبی به دست نیاوردیم.

وی با یادآوری اتفاقات پس از باخت تیم ملی تنیس اظهار داشت: من برای باخت تیم ملی عذرخواهی کردم. انتظارم این است که ورزشکاری که ضعیف ترین عملکرد را داشت جوابگو باشد اما مثل همیشه باخت بر گردن مربی و فدراسیون تنیس افتاد.

وی ادامه داد: از 14 سالگی در تنیس هستم کاری که شایسته در تنیس انجام داد را کسی انجام نداد و برای همین توقع به وجود آوردند که باید نتایج بهتری را کسب کند.

شایسته در پایان یادآور شد: فکر می‌کنم 4 سال دوم اگر سازمان لیگ و کمیته آموزش به وظایف خودشان بهتر عمل می‌کردند شایسته موفق تر بود چون پشت کسانی که برایش کار می‌کنند می‌ایستد. امیدوارم هر جایی هستند موفق باشند‌.

شایسته: علاقه‌ای به فعالیت در رشته تنیس ندارم/ دوست نداشتم آینده تنیس با وجود من دچار ضرر و زیان شود

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تنیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوک خاکی؛ پسرخاله مورچه خوار (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • خوک خاکی؛ پسرخاله مورچه خوار (فیلم)
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت