Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:39:39 GMT

قادر به ساخت انواع تجهیزات دفاعی هستیم

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۹۴۷۴

قادر به ساخت انواع تجهیزات دفاعی هستیم

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت:امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاهی قرار گرفته است که بر مبنای تهدیدات نوظهور و نیازمندی های احصاء شده قادر به ساخت انواع تجهیزات دفاعی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی  در بازدید  از نمایشگاه صنعت دفاعی گفت: امروز روز ارزشمندی است چرا که علاوه بر کارهای موفقی که در حوزه های صنعت دفاعی به انجام رسیده است شاهد به بار نشستن دستاورد مهم دیگری به نام باور 373 هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار وحیدی با بیان اینکه دشمنان گمان نمی بردند بتوانیم به این مهم نائل شویم گفت: این پروژه از الطاف الهی بوده است که تمامی ابعاد آن از حیث زمان ساخت، قدرت رقابت با سامانه های پیشرفته، دستاوردی مهم قلمداد می شود.

وزیر اسبق دفاع با بیان اینکه امروز از خودروهای نظامی تا لانچر، رادار و موشک های نقطه زن و به ویژه سامانه پدافند هوایی باور 373 به دست متخصصان دفاعی کشورمان طراحی و ساخته می شود گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاهی  قرار گرفته است که بر مبنای تهدیدات نوظهور و نیازمندی های احصاء شده  قادر به ساخت انواع تجهیزات دفاعی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باور 373

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748250

دیگر خبرها

  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان