Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه درباره استاندارد دوگانه غرب نسبت به حضور تروریست‌های داعش در افغانستان ابراز نگرانی کرد.

وزیر خارجه روسیه در دیدار با همتای هندی خود گفت: بدون شک مبارزه علیه تروریسم باید عاری از استاندارد‌های دوگانه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات نگران کننده‌ای در دست است که برخی همکاران غربی ما در ارتباط با این سازمان تروریستی، معیار‌های دوگانه‌ای دارند و تلاش می‌کنند تا از آن‌ها برای تحقق وظایف ژئوپلیتیکی یکجانبه خود در افغانستان استفاده کنند.

لاوروف همچنین با اشاره به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای درخواست از روسیه و دیگر قدرت‌های منطقه‌ای از جمله هند به منظور مبارزه با داعش در افغانستان گفت: مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر در مرکز توجه ما در افغانستان قرار دارد و  این تلاش‌ها با هدف تسهیل حل و فصل سیاسی که مورد قبول تمامی گروه‌های قومی، مذهبی و سیاسی باشد و بر اساس یک اجماع گسترده ملی بوده و در عین حال خطر تروریسم، افراط گرایی و قاچاق مواد مخدر در افغانستان را از بین می‌برد.

گروه تروریستی داعش اخیرا مسئولیت انفجار در مراسم عروسی در کابل را که منجر به کشته شدن ۸۰ تن و زخمی شدن ۱۸۰ نفر شد را برعهده گرفت. سخنگوی وزارت کشور افغانستان پیشتر گفت: هسته‌های تروریستی داعش هم اکنون در استان‌های فاریاب، جوزجان، ننگرهار و کنر فعال هستند.

نصرت رحیمی با تایید گسترش حضور داعش در افغانستان افزود: داعش برای امنیت افغانستان تهدید است و تدابیر لازم به منظور سرکوب این گروه در سازمان‌ها و نهاد‌های امنیتی این کشور اتخاذ شده است.

مقامات روسی شمار اعضای داعش در شمال افغانستان را پنج هزار نفر اعلام کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا

سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا مقابل میزبانش جیرونا تن به شکست 4 بر 2 داد و نه تنها رده دوم جدول را به این تیم کاتالونیایی واگذار کرد، بلکه باعث مسجل شدن قهرمانی زودهنگام رئال مادرید هم شد، پس از این دیدار گفت: این عملکرد ما عدم اثربخشی، رقابت‌پذیری، عدم بلوغ و خطاهای فردی را نشان می‌دهد که نباید در این سطح اتفاق بیفتد. ما در مورد ذهنیت خود بسیار صحبت می‌کنیم تا سعی کنیم از این نوع اشتباهات اجتناب کنیم اما این اشتباهات همچنان ادامه دارد. این داستان این فصل ماست.

وی افزود: ما با هر موقعیت منفی سقوط می‌کنیم. من این احساس را دارم که بازی‌ها را  به همین دلیل واگذار می‌کنیم. این اتفاق در دو بازی مقابل رئال مادرید، در دو بازی مقابل پاری‌سن‌ژرمن و در دو بازی مقابل جیرونا برای ما افتاد. با مثبت‌اندیشی می‌خواهم فکر کنم که این به خاطر عدم بلوغ بازیکنانم است.

امید بارسلونا به فروش 2 بازیکن به عربستانی‌ها

سرمربی بارسلونا در پایان خاطرنشان کرد: ما باید این فصل را به دست فراموشی بسپاریم و وضعیت خودمان را بهبود ببخشیم. عدم کارایی ما در مقابل دروازه به ما آسیب زد. ما وقتی 2 بر یک در نتیجه پیش بودیم، باید گل سوم را می‌زدیم تا کار جیرونا را تمام می‌کردیم.

بارسلونا با قبول این شکست 73 امتیازی باقی ماند و به رده سوم سقوط کرد، این در حالی است که رئال مادرید 87 امتیازی و جیرونای 74 امتیازی را بالای سر خود می‌بیند.

انتهای پیام/   

دیگر خبرها

  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • پولشویی
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است