Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:51:20 GMT

خرید مبل اداری

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۹۸۷۱

خرید مبل اداری

خرید مبل اداری یکی از اقدامات اولیه و مهم در راه‌اندازی محیط کار شماست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ساویس، این را بدانید که مبلمان مناسب و زیبا به کار شما رونق و اعتبار می‌بخشد. با یک خرید مناسب و کارا می‌توانید بازدهی کارمندان و رضایت ارباب‌رجوع‌های خود را افزایش دهید. 

خرید مبل اداری چنانچه با دقت و تحقیقات قبلی انجام شود هیچ‌گاه پشیمانی به همراه نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلمان یک بخش بسیار مهم از محیط کار شماست. اگر شرکت، اداره، دفتر خصوصی و یا کارگاه دارید، این را بدانید که مبلمان بسیار در اعتبار و روند کاری شما تاثیرگذار خواهد بود.

مبل اداری مناسب باعث می‌شود کاربران در مورد فضای کاری شما فکرهای خوب بکنند و بیشتر موارد رغبت به ماندن و برگشت نزد شما در آن‌ها به وجود می‌آید. از طرفی خرید مبل اداری با طرح‌های مناسب و شیک، انگیزه و بازدهی کارمندان و کارکنان شما را بالا می برد.

همین نیز در درازمدت تأثیرات بسیار خوبی بر کار و حرفه‌ی شما خواهد گذاشت. کارمندان راضی و مشتری‌های راضی بخش مهمی از موفقیت شما را تضمین خواهند کرد.

                                                                                                                                          خرید مبل اداری

بهترین مبل اداری

بهترین مبل اداری برای دفاتر و محل کار شما قطعا یک سری ویژگی باید داشته باشد.

· هماهنگی با نوع فعالیت و کار: چنانچه مبل اداری برای یک آرایشگاه می‌خواهید نوع مبل اداری بسیار متفاوت با دفتر خدماتی همچون دفاتر چاپ می‌باشد. برای همین بسیار مهم است که قبل از خرید با طراحان داخلی مشورت‌های کافی داشته باشید. برند ساویس امروزه  داخل کشور، انواع مبل‌های اداری مناسب هر فضا را ارائه کرده است. 

· استانداردهای نشستن و کار پشت میز در آن‌ها رعایت شده باشد. صرف زیبا بودن مبل را ملاک قرار ندهید. 

· ظاهر و طرح مبلمان زیبا و یکنواخت باشد. از اینکه هر قسمت فضای اداری شما یک‌شکل مجزا و یک نوع مبل اداری داشته باشد، خوب نیست. سعی کنید در خرید مبل اداری به یکنواختی و یکدست بودن مبلمان دقت داشته باشید. 

· راحت بودن و قابل‌استفاده بودن. در خرید مبل اداری دقت داشته باشید که راحت و قابل‌ استفاده باشند. از اینکه بعدها خرید شما در گوشه انبار قرار بگیرد، در حذر باشید. 

                                                                                                                                             بهترین مبل اداری

انواع مبل اداری

به تمام آنچه در فضاهای مختلف یک اداره یا دفتر کاری نصب و استفاده می‌شود، مبل اداری گفته می‌شود. این تعریف شامل انواع قفسه‌ها، صندلی‌ها، میزها و غیره می‌شود.

· میزها: میز اداری یکی از مهم‌ترین قسمت‌های مبلمان اداری به‌حساب می‌آید. این شامل میز کارکنان، میز رئیس، میز صبحانه خوری و ... می‌باشد. 

· صندلی‌ها: جزئی بسیار مهم در هنگام خرید مبل اداری می‌باشند. صندلی‌ها را هماهنگی تمام با میزها باید خریداری کرد. استانداردهای نشستن و پوزیشن های صحیح باید در صندلی‌ها رعایت شده باشد. 

· میز کنفرانس: بسته به تعداد نفرات در گردهمایی و ارزش آن، می‌تواند 6 نفره، 12 و یا بیشتر باشد. توجه داشته باشید که امروزه، مبلمان اداری انعطاف‌پذیر به‌گونه‌ای که می‌توان آن‌ها را کوچک و بزرگ کرد، در بازار موجود هستند. می‌توانید در هنگام خرید مبل اداری اطلاعات خود را از قبل آپدیت کرده باشید. 

· قفسه‌ها: جایی برای مرتب کردن پوشه‌ها، پرونده‌ها و دیگر اجزای کار است که می‌توان به‌صورت ترکیبی با میزها و در کنار دیوارها نصب کرد.

· کشوها: گاهی برای مرتب کردن و شیک کردن محیط کار می‌توان کشوها و کمدها را به‌صورت جداگانه تهیه و در محل کار نصب کرد. 

· رخت‌آویزها: رخت‌آویز نیز نقش مهمی در راحتی و زیبایی محیط کار شما خواهد داشت. 

· کانترها: در اکثر محیط‌های اداری انواع کانترها را دیده‌اید. کانتر، میزهای پیشخوان و پذیرش هستند که در مکان‌های اداری مختلف به‌خصوص بانک‌ها، آزمایشگاه‌ها و شرکت‌ها بکار می‌روند. درجاهایی که فضا کم است، کانتر به‌خوبی جواب می‌دهد. حتما از تعبیه جای نشستن مناسب برای ارباب‌رجوع در تهیه کانترها دقت شود. 

· پارتیشن‌ها: در فضاهای اداری کوچک، فضاهای مختلف را می‌توان به‌راحتی توسط پارتیشن‌ها جدا کرد. یک پارتیشن اداری شیک و زیبا، دکوراسیون اداره و محل کار شما را شیک و لاکچری می‌کند. 

· سیستم فایلینگ: برای طبقه‌بندی فایل‌ها وپوشه‌ها چنانچه تعداد مشتری‌ها زیاد است، توصیه می‌شود. 

· مبل‌های استراحت: هم برای کارکنان و هم برای انتظار ارباب‌رجوع مهم است. 

· و هر آنچه برای کار و در وقت اداری از آن استفاده می‌شود. 

                                                                                                                          خلاقیت در خرید مبل اداری

راهنمای خرید مبل اداری

 چند نکته را در هنگام خرید مبل اداری در نظر داشته باشید. نوع فعالیت شما بسیار مهم است، برای خرید مبلمان یک مکان آموزشی، مبلمان کلاسیک گزینه‌ی مناسب‌تری است. برای دفتر خصوصی چند جوان که کار هنری می‌کنند، مبلمان فانتزی و برای دفاتر تجاری و بین‌المللی، خرید مبل اداری مدرن توصیه می‌شود.

مبل اداری ساویس این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین نوع مبلمان را برای محل کار خود انتخاب کنید. این را در نظر داشته باشید، مبلمان بخش مهم و غیرقابل‌تفکیک از بیزینس شما می‌باشد. بی‌توجه رد شدن از کنار آن در واقع بی‌توجهی به کار و حرفه‌تان است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مبل اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری

به گزارش خبرگزاری مهر، عملکرد دیوان عدالت اداری در سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلف همراه با اهتمام در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه بوده است که معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش در جهت کاهش شکل‌گیری دعاوی و در نتیجه کاهش اطاله دادرسی، سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاح فرآیندهای اداری که در نهایت منجر به تسهیل و برقراری سلامت اداری می‌شود اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

برگزاری ۶۵ جلسه در ۲۱ کارگروه تخصصی با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پر شکایت، تبیین و معرفی تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان، رصد پرونده‌های کثیرالشاکی، پربسامد و پرتکرار، انتقال دانش قضائی دیوان به دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های تحلیل و آسیب‌شناسی با مراجع علمی و دانشگاهی برخی از اقدامات این معاونت است.

طبق داده‌های آماری در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۷۵ هزار و ۱۱۲ پرونده در دیوان طرح شده بود که در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۱۷۰ هزار و ۷۷۶ پرونده رسیده و با ادامه تلاش مدیران و کارکنان خدوم دیوان این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۵ هزار و ۷۷۴ پرونده رسیده است که نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ کاهش ۲.۴۸ درصدی و در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بوده‌ایم.

کد خبر 6089223

دیگر خبرها

  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس