Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@16:33:45 GMT

وثیقه 1 میلیاردی آزادی نجفی متعلق به چه کسی بود؟

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۰۰۸۲

وثیقه 1 میلیاردی آزادی نجفی متعلق به چه کسی بود؟

محمدعلی نجفی با سپردن وثیقه یک میلیارد تومانی از زندان آزاد شد. او تا محاکمه مجدد و صدور حکم قطعی برای سایر جوانب پرونده قتل میترا استاد، با این وثیقه آزاد خواهد شد.

به گزارش مشرق، محمدعلی نجفی با سپردن وثیقه یک میلیارد تومانی از زندان آزاد شد. او تا محاکمه مجدد و صدور حکم قطعی برای سایر جوانب پرونده قتل میترا استاد، با این وثیقه آزاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: «نجفی» با وثیقه یک میلیاردی آزاد شد ۳ تا ۱۰ سال حبس در انتظار "نجفی" رهامی: حمایت رسانه‌های اصلاح‌طلب از جنایت نجفی، بی‌اخلاقی بود

حمیدرضا گودرزی وکیل مدافع محمدعلی نجفی، شهردار تهران که به دلیل قتل میترا استاد محاکمه شده بود، امروز اعلام کرد نجفی با سپرده وثیقه یک میلیارد تومانی از زندان آزاد شده است.

او با بیان اینکه قرار بازداشت موقت آقای نجفی، به دلیل گذشت اولیای دم از قصاص، فک شد، گفت: با تبدیل این قرار به قرار تودیع وثیقه یک میلیارد تومانی، ایشان با سپردن سند ملکی وثیقه یک ساعت پیش آزاد شد.

این وکیل دادگستری درباره نوع وثیقه گفت: این وثیقه از نوع وجه نقد نبود و سند ملکی منزل ایشان به عنوان وثیقه تودیع شد.

گودرزی با بیان اینکه امروز پس از آزادی، با آقای نجفی ملاقات کوتاهی داشته است، گفت: حال عمومی او خوب است و مشکل خاصی ندارد و پس از مرخصی از بازداشت برای استراحت به منزل رفت.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی محمدعلی نجفی میترا استاد قتل همسر نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد

معاون بازاریابی روبیکا از راه‌اندازی ۱۰ سرویس جدید در حوزه‌های سفارش آنلاین خدمات، فروش بلیت و ... در سال جاری خبر داد.

اخیرا کمپین تبلیغاتی جدید روبیکا با شعارهای «من با روبیکا فیلم و سریال می‌بینم»، «من با روبیکا تماس صوتی و تصویری می‌گیرم»، «من با روبیکا آموزش می‌بینم» و ... فعالیت خود را آغاز کرده است. امیرعلی نجفی، معاون بازاریابی روبیکا، در گفت ‏وگو با فرارو این کمپین را پیش‌درآمدی برای ورود این سوپراپلیکیشن به یک دوره جدید دانست.

نجفی در این باره گفت: «کمپین زندگی دیجیتال با روبیکا قصد دارد که سرویس‌های مختلف این سوپراپلیکیشن را به مردم معرفی کند. پیش از این بسیاری روبیکا را فقط به‌عنوان یک پیام‌رسان یا سرویس پخش فیلم و سریال می‌شناختند، در حالی که سرویس فروشگاه، سرویس آموزش، سرویس کسب درآمد، سرویس روبینو و سرویس بازی از دیگر سرویس‌های فعال روبیکا هستند».

معاون بازاریابی روبیکا در ادامه با اشاره به برنامه‌های این سوپراپلیکیشن در آینده، گفت: «این کمپین آغازی است برای دوره جدید روبیکا؛ دوره‌‌ای که در آن روبیکا قصد دارد پا را فراتر گذاشته و به بیش از ۱۰ حوزه‌‌ جدید ورود کند.»

وی در ادامه افزود: «روبیکا قصد دارد به زودی سرویس‌های خود را در حوزه کسب‌وکارهایی مانند سفارش غذا، سفر، بلیت‌های امور فرهنگی و تفریحی، فینتک، شارژ اینترنت و ... رونمایی کند».

نجفی در پایان با بیان این موضوع که روبیکا ۵ تا 10 درصد سهم بازار این حوزه‌ها را هدف قرار داده است، گفت: «توسعه کسب‌وکار روبیکا در سال ۱۴۰۳ برای اکوسیستم دیجیتال و جامعه بسیار هیجان‏انگیز خواهد بود. برای ما بسیار مهم است که در آینده‌ی نزدیک بتوانیم به اصلی‌ترین اهداف خود یعنی عدالت اجتماعی و جریان‌سازی در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش دست پیدا کنیم.»

دیگر خبرها

  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • گرده افشانی ۲ هزار و ۴۵۰ هکتار از نخلستان های خفر
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه