Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) اعلام کرد: افتتاح دو پروژه در دست اجرای سمگا در آینده نزدیک، مهم ترین خبر برای سهامداران این شرکت است.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، اسفندیار حیدری‌پور در این‌باره اظهار داشت: پروژه‌هایی که به زودی شاهد افتتاح آنها خواهیم بود، در حوزه گردشگری است ضمن اینکه دو پروژه جدید در حوزه صنایع خلاق را شروع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پروژه هتل ۵ ستاره در نجف با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

حیدری پور اظهار امیدواری کرد تا یک سال آینده هتل بافت؛ هتل کرمان و هتل اصفهان نیز به زنجیره هتلینگ کشور افزوده شود.

وی درباره پروژه های سمگا در داخل وخارج کشور نیز گفت: پروژه های ما در داخل کشور در دو بخش تعریف می شود؛ وظیفه نظارت و مدیریت که در گروه مالی گردشگری بر پروژه های گروه مالی گردشگری انجام می‌شود و شامل پروژه های کیش، اصفهان، تهران و سیرجان است.

وی افزود: فعالیت دیگر سمگا در حوزه هتل سازی است که امروز ۵هتل پنج ستاره در دستور کار این شرکت است که در شهرهای تهران، کرمان، قزوین و بافت قرار دارد.
همچنین یک هتل نیز در فرودگاه بین المللی امام (ره) داریم که به بهره برداری رسیده و در حال فعالیت است.

وی همچنین درباره تاثیر برگزاری نمایشگاه ها بر رونق صنعت گردشگری بیان داشت: با برگزاری نمایشگاه دو اتفاق مهم رخ می دهد؛ یکی اینکه مخاطبان با مراجعه به نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی، اقدام به خرید می کنند و هنرمند می تواند آثار خود را در نمایشگاه به فروش برساند.

حیدری پور افزود: اتفاق دوم برای شرکت هایی که در حوزه گردشگری و صنایع دستی فعالیت می کنند ، این است که با حضور در نمایشگاه در کنار هم، از تجارب یکدیگر استفاده می کنند و خلاقیت ها و دستاوردهای یک سال گذشته را مشاهده می کنند که این همدلی و همفکری می تواند به رونق صنعت گردشگری در کشور کمک کند.

شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) به عنوان نخستین هلدینگ تخصصی گردشگری کشور در تیر ماه سال ۱۳۸۸ تاسیس و در فروردین سال ۱۳۸۹ با نماد “سمگا” در فرابورس پذیرفته شد. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه

پوریا خاوری مسئول برگزاری مجامع الکترونیک سپرده‌گذاری مرکزی گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۷۸ مجمع به صورت الکترونیک برگزار شد که این عدد در سال ۱۴۰۲ بیش از سه برابر افزایش یافت.

مسئول برگزاری مجامع الکترونیک سپرده‌گذاری مرکزی افزود: در سال گذشته ۱۵ هزار و ۵۰۴ سهامدار از طریق درگاه یکپارچه مجمع الکترونیک «دیما» در مجامع ناشران شرکت کردند که بیشترین شرکت کننده برای مجمع شرکت "کشت و صنعت پیاذر" با ۱۴۸۶ نفر و پس از آن شرکت "معدنی و صنعتی چادر ملو" با ۱۴۶۱ شرکت کننده بود.

همچنین از ابتدای راه اندازی این درگاه تاکنون ۵۰ هزار و ۵۴۵ سهامدار با استفاده از سامانه دیما در مجامع ناشران به صورت الکترونیکی شرکت کرده‌اند.

درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک «دیما»، جهت سهولت دسترسی کلیه سهامداران به مجامع عمومی شرکت‌های بورسی و ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت الکترونیک مهیا شده و این سامانه با بهره گیری از فناوری‌های نوین، بدون محدودیت‌های جغرافیایی، امکان برگزاری در بستری امن را برای سهامداران فراهم کرده است.

بهره گیری از بستر سجام جهت احراز هویت سهامداران، شفافیت بالا به واسطه رأی گیری الکترونیکی، امکان حضور نهاد‌های نظارتی در مجامع به روش الکترونیکی، حضور همزمان سهامداران در چند مجمع، امکان پرسش و پاسخ میان سهامداران و هیات رئیسه مجمع و وجود تالار گفتگو جهت تعاملات بین سهامداران از مزایای سامانه دیما به شمار می‌رود.

گفتنی است که سهامداران برای حضور در مجمع الکترونیک باید در سامانه سجام ثبت نام کنند تا دسترسی آن‌ها برای ورود به جلسه مجمع فعال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن