Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی: با وحدت، اتحاد، صبر و مقاومت می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

آقای روحانی در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی از مسئولان خواست با ابتکارات جدید، مشکلات را به فرصت تبدیل کنند.

رئیس جمهور با بیان این که مردم از لحاظ زندگی در فشار هستند، به همه مسئولان توصیه کرد: با همه توان به مردم خدمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور مبارز با فساد را وظیفه اصلی همه دولتمردان دانست و تاکید کرد: با ایجاد دولت الکترونیک و شفافیت هرچه بیشتر می‌توان از بروز فساد جلوگیری کرد.

رئیس جمهور روز چهارشنبه در مراسم پانزدهمین جشنواره شهید رجایی که به منظور گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی با حضور اعضای دولت، استانداران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی در سالن اجلاس سران برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تجلیل کرد.

بر این اساس دستگاه‌های برتر در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی بر اساس نتایج ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد سال ۹۷ دستگاه‌های اجرایی کشور و در مجموع محور‌های شاخص‌های عمومی و اختصاصی از بین وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و معاونت‌های وابسته به رئیس جمهور، شاخص‌های عمومی و اختصاصی از بین موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته و تابعه دستگاه‌های اجرایی، بر اساس دوازده شاخص ابلاغی رئیس جمهور، شاخص اقدام برجسته و بر اساس میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه در استان‌های کشور انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.   دستگاه‌های برتر در مجموع محور‌های شاخص عمومی و اختصاصی از بین وزارتخانه ها، سازمان‌ها و معاونت‌های وابسته به رئیس جمهور به این شرح است:
۱- وزارت نفت
۲- وزارت نیرو
۳- بنیاد شهید و امور ایثارگران

دستگاه‌های برتر در مجموع محور‌های شاخص عمومی و اختصاصی از بین موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته و تابعه دستگاه‌های اجرایی:
۱- شرکت مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور
۲- سازمان ثبت احوال کشور (که دستگاه برتر براساس میزان رضایتمندی مردم نیز شده است)
۳- شرکت ارتباطات زیرساخت

دستگاه‌های برتر در محور‌های شاخص عمومی از بین دستگاه‌های اجرایی کشور:
۱- وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
۲- شرکت سهامی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (مادرتخصصی توانیر) که دستگاه برتر براساس میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه نیز شده است.

دستگاه برتر براساس ۱۲ شاخص ابلاغی رئیس جمهور از بین دستگاه‌های اجرایی کشور:
- بانک مرکزی

دستگاه برتر در شاخص اقدام برجسته از بین دستگاه‌های اجرایی کشور:
- وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

استان‌های برتر براساس میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه از بین استان‌های کشور:
۱- استان قزوین
۲- استان سمنان
۳- استان خراسان جنوبی   این خبر تکمیل می شود...

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جشنواره شهید رجایی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ناصر عتباتی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: با توجه به این فرمان رهبری، هر کسی باید در حوزه کاری خود، در عمل نشان دهد که به آن پایبند است و در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید حرکت کند.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه همواره تاکید دارد که دستگاه قضا باید در کنار مدیران اجرایی، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی باشد و از اهرم‌های قانونی خود برای رفع مشکل تولید بهره ببرد. 

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: بی‌تردید هر اندازه شاهد رونق اشتغال در استان و در نتیجه کاهش بیکاری باشیم به همان اندازه بزهکاری و اختلافات خانوادگی و در نتیجه تولید پرونده برای دستگاه قضایی به حداقل می‌رسد.

وی با ابراز خرسندی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی استان برای رفع مشکل تولید در آذربایجان‌غربی بیان کرد: با توجه به برخی مشکلات واحدهای تولیدی، باید همانند گذشته مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی تلاش کنند تا مشکلات این واحدها مرتفع و به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است