Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیدین رحمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور شمشیربازان نونهال و نوجوان زیر ۱۶ سال کشور از سوم تا ششم شهریور ماه جاری به میزبانی استان اصفهان در آکادمی شمشیربازی زنده یاد «روزبه سرهنگ‌پور» این شهر برگزار شد.

وی بیان کرد: تیم اسلحه اپه بانوان آذربایجان‌غربی با ترکیب فاطمه احمدی، زهرا مرد، گلسا محمدی و آنیتا بیات‌ماکو به مربی‌گری مهتاب سلامت در این المپیاد شرکت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از آذربایجان‌غربی، تیم دختران البرز بر سکوی دوم ایستاد و تیم‌های اصفهان و یزد بر سکوی سوم مشترک جای گرفتند.

وی اضافه کرد: روز گذشته نیز  «فاطمه احمدی و زهرا مرد» ۲ اپه ایست نوجوانان استان به ترتیب مدال‌های طلا و نقره دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور را بر گردن آویختند.

رحمانی گفت: همچنین ظهر امروز تیم فلوره دختران استان با ترکیب هانیه خوش‌خواهی، شیدا حسینی، زهرا حیدرزاده و هلیا اسمعیل‌زاده به مربی‌گری فریماه باباپور با برتری مقابل اصفهان در دیدار فینال دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور بر سکوی قهرمانی ایستاد.

رییس هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: رقابت‌های استعدادهای برتر شمشیربازی پسران ایران نیز از روز پنجشنبه هفتم شهریور ماه به مدت سه روز در آکادمی شمشیربازی زنده یاد روزبه سرهنگ‌پور اصفهان برگزار می‌شود و تیم استان با سه ورزشکار به این مسابقات اعزام شده است.

سال گذشته در مسابقات شمشیربازی استعدادهای برتر ورزش کشور به میزبانی یزد، بانوان شمشیرباز آذربایجان‌غربی با کسب سه مدال انفرادی و ۲ مدال تیمی بر سکوی سومی قرار گرفتند.

هانیه خوشخواهی و شیدا حسینی مدال‌های طلا و نقره بخش انفرادی اسلحه فلوره و سما کشی‌آده مدال برنز بخش انفرادی اسلحه اپه را کسب کردند.

همچنان تیم استان متشکل از هانیه خوشخواهی، شیدا حسینی، هلیا اسماعیل‌زاده و زهرا حیدرزاده در بخش تیمی اسلحه فلوره مدال طلا را کسب کردند و تیم اسلحه اپه متشکل از سما کشی آده، فاطمه احمدی، زهرا مرد و آنیتا بیات ماکو به مدال نقره تیمی این اسلحه دست یافت.

سال گذشته در مجموع امتیازی نیز آذربایجان‌غربی با کسب ۱۸۳ امتیاز بعد از یزد و اصفهان عنوان سوم را کسب کرد و از لحاظ ارزش مدال با ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز بعد از اصفهان در رده دوم ایستاد.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی شمشیر بازی اسلحه اپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: هم ‏اکنون حجم آب پشت سدهای استان طبق آخرین پایش به یک میلیارد و ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده که بیش از ۷۱ درصد حجم نرمال بوده و پنج درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری‬ ایمنا از‬ آذربایجان‌غربی‬ و‬ به نقل از‬ روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان، مجید رستگاری در‬ خصو‬ص‬ وضعیت‬ سدهای‬ آذربایجان‌غربی‬ اظهار‬ کرد: هم ‏اکنون حجم آب پشت سدهای استان طبق آخرین پایش به یک میلیارد و ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده که بیش از ۷۱ درصد حجم نرمال بوده و ۵ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته بیشتر است‎. ‎

وی‬ افزود: این حجم در زمان مشابه سال گذشته یک میلیارد و ۳۱۶ میلیون مترمکعب بود و ‏امسال این میزان ۶۷ میلیون مترمکعب افزایش یافته است‎

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: طبق آخرین پایش سد بوکان ۶۷۴، مهاباد ۱۷۶، آغ‌چای چایپاره ۱۱۷ و شهرچای ‏ارومیه ۹۴ میلیون مترمکعب آب دارند که نزدیک به ۷۷ درصد کل آب‌های موجود در سدهای چهارده‌‏گانه استان را شامل می‌شود‎.

️رستگاری حجم آب موجود در سد کانی‌سیب را نیز ۱۵۰ میلیون مترمکعب اعلام کرد و ادامه داد: از ۱۴ سد فعال استان آب پشت هفت سد بیشتر از سال گذشته، یک سد مشابه پارسال و ۶ سد کمتر از سال گذشته است‎. ‎

وی با اشاره به اینکه سد قیقاج مشابه سال گذشته ۹ میلیون مترمکعب آب دارد، تصریح کرد: هفت سد شهرچای ارومیه، مهاباد، بارون ماکو، آغ چای چایپاره، شهید قنبری ماکو، ارس ۲ و کرم‌آباد پلدشت بیشتر از سال گذشته، آب در آنها ذخیره شده است‎.

رستگاری عنوان کرد: با توجه به کمبود آب در آبخوان‌ها و تداوم برداشت از منابع آب استان با وجود بارش‌های خوب، به جهت تغییرات اقلیم و گرمای بی‌سابقه پیش بینی شده، همچنان با مشکل آب در استان به ویژه حوضه دریاچه ارومیه مواجه هستیم و باید در فصل گرم پیش رو، هم استانی‌ها صرفه‌جویی بیشتری در این خصوص داشته باشند. ️

️مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: هم اینک ۱۴ سد در آذربایجان‌غربی وجود دارد که حجم آنها نزدیک به دو میلیارد مترمکعب است‎. ‎

کد خبر 751259

دیگر خبرها

  • تقدیر از قهرمان تاریخ‌ساز یخ‌نوردی جهان
  • شانس بالای ایران برای تصاحب مدال‌های طلای آمریکا و ژاپن
  • «حسین» و «فاطمه» بیشترین نام پسران و دختران در بوشهر است
  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی