Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:52:33 GMT

ورزش کارگری ایران در رده سوم جهان قرار دارد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۰۵۶۵

ورزش کارگری ایران در رده سوم جهان قرار دارد

جواد رمضی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزشکاران ما در آخرین رویداد ورزشی، در  مسابقات قهرمانی جهانی ورزش های کارگری که در اسپانیا برگزار شد، ۱۳۸ مدال کسب کردند.

وی افزود: وزرشکاران ما در ۹ رشته ورزشی از جمله کشتی فرنگی، کشتی ساحلی، والیبال ساحلی، جودو، کاراته، تینس روی میز دو میدانی در دو بخش زنان و مردان شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضی خاطرنشان کرد: در این رویداد، بیش از ۱۳۰ نفر اعزام  شدند و با نتایج کسب شده، رتبه ما از جایگاه ۹ در دوره قبل به سوم جهان ارتقا یافت.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری خاطرنشان کرد: آبان ماه امسال هم تیم آرمان‌گهر سیرجان، به عنوان نماینده کشورمان، به مسابقات جهانی موناکو در رشته فوتبال اعزام می شود. 

وی در باره اقدامات انجام شده برای ورزش کارگری کشور گفت: نخستین مجمع سالانه فدراسیون، ابتدای تیرماه برگزار شد و این اتفاق پس از ۶ سال اتفاق افتاد.

رمضی اظهار داشت: جایگاه ایران در  ورزش کارگری، مناسب است اما به لحاظ سخت افزاری هنوز جای کار وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۸۰ فضای ورزشی مختص کارگران ایجاد شده است و علاوه بر آن فضاهایی در کارخانه ها در اختیار قرار می گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری درباره اعتبارات ورزش های کارگری گفت: امسال ورزش کارگری، اعتبار مصوب ندارد و اعتبار صفر است اما با حمایت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توانسته ایم اتفاقات خوبی در ورزش کارگری رقم بزنیم.

رئیس فدراسیون ورزش های کارگری برای حضور در نشست هم اندیشی مشترک روسای هیات ها و انجمن های ورزشی کارگران کشور که به میزبانی بجنورد در حال برگزاری است به خراسان شمالی سفر کرده است. 

۷۱۸۵/ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش کارگری خراسان شمالی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت